Már több mint egymilliárd hirdetést adtak fel a Vaterán
A Vaterán 2021. január 12-én, Győr-Moson-Sopron megyéből adták fel az egymilliárdodik hirdetést, amelynek tárgya egy BMW 328-as modellje volt. A húszéves online piactéren indulása óta több mint 93 millió darab terméket adtak el csaknem 248 milliárd forint értékben, melyek nagyobb hányada kelt el fix áron, mint online aukció keretében.
A Vatera 2000. november 20-ai indulása óta összesen 4,6 millió fiókot regisztráltak az oldalon: a felhasználói táborban 56 százalékos részesedésükkel a férfiak némileg felülreprezentáltak, a női regisztráltak aránya 44 százalék.
Az egymilliárdodik vaterás hirdetést 2021. január 12-én adták fel Győr-Moson-Sopron megyéből, a hetedik legaktívabb régióból a Vaterán, ami egyébként egy BMW 328-as oldtimer jármű 1:87-es méretarányú modellje volt.
Érdekesség, hogy míg a Vaterát sokan online aukciós oldalként azonosítják, az elmúlt húsz évben jóval több (több mint 63 millió darab) fix áras termék fogyott az online piactéren, mint aukció keretében kínált (kevesebb mint 30 millió darab). Az összes eddigi eladás alapján a könyvek a legnagyobb számban eladott termékek a Vaterán, míg a Gyűjtemény alkategória a második legnépszerűbb, amelyben a numizmatikától kezdve a bakelitlemezeken át egészen a szalvétakollekciókig egy sor érdekes tárgy megtalálható.
Ezek a termékek fogytak a legnagyobb számban a Vaterán az elmúlt 20 évben:
1. könyv
2. gyűjtemény (bélyeg, szalvéta, lemez stb.)
3. ruházat
4. mobiltelefonok
5. zene (a hanghordozók mellett kották is)
“A vaterázók számára oldalunk napjainkban az óriási kínálattal, az eladók és vásárlók érdekeit egyaránt szolgáló értékelési rendszerrel, a biztonságos adásvétellel és a Vaterafutár kedvezményes árú szállítási lehetőségével fonódik össze. A Vatera az elmúlt években jelentősen megújult: kinézete mellett működésében is sokat változott, például a piactéren az eladó és vevő közötti ingyenes telefonos egyeztetés lehetősége is elérhetővé vált” - mondta el Szanitter Áron, a Vatera vezetője a hirdetési mérföldkő elérése kapcsán.
Az elmúlt húsz évben a legtöbb (több mint 1,8 millió darab, az összes 51 százaléka) hirdetés Budapestről érkezett, a második legtöbb Pest megyéből (közel 450 ezer darab, 13 százalék), a harmadik legaktívabb térség pedig Heves megye (több mint 164 ezer hirdetés, 5 százalékos arány), amelytől csak minimálisan maradt le Bács-Kiskun megye több mint 161 ezer darab hirdetéssel (amellyel szintén 5 százalék körüli a részesedése).
Kapcsolódó cikkek
- Többet szánunk idén az iskolakezdésre
- Vatera segítség a COVID-19 elleni küzdelemhez
- Közösen gyűjt adományokat a Vatera, a Meska.hu és a Foxpost
- Online könnyen átverhetők vagyunk
- Szárnyal az ipari aukciók világa
- Az ár vagy a környezettudatosság miatt veszünk használt cuccot?
- Így vásárolunk iskolakezdéskor
- Újra hódít a bakelit
- Pókember verhetetlen, Garfieldot viszont mindenki szereti
- Nyilvános aukció lebonyolításáról döntött az OTT-ONE
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.