Oracle - Minden egyes felhőben elköltött dollár után akár 33 cent visszatérítés

forrás: Prím Online, 2021. június 24. 16:21

Az Oracle bejelentette az Oracle Support Rewards programot, amelynek keretében az Oracle felhős infrastruktúra szolgáltatását – Oracle Cloud Infrastructure (OCI)  – választó ügyfelek jelentősen mérsékelhetik vagy akár nullára csökkenthetik helyben használt Oracle technológiai licenceik support költségét. 

Ezzel a programmal minden Oracle technológiai licenc-támogatási ügyfél legalább 25 cent értékű jutalmat kap minden egyes dollárnyi megvásárolt és felhasznált felhőkredit után (OCI Universal Credits).  A korlátlan Oracle licencszerződéssel (ULA) rendelkező ügyfelek még többet takaríthatnak meg - 33 százalékos jutalomban részesülnek felhős költéseik után. 

 

"Az OCI az Oracle leggyorsabban növekvő üzletága, mert olyan egyedülálló, második generációs felhőinfrastruktúra-platformot építettünk, amely képes a legbonyolultabb, kritikus fontosságú munkaterhelések gyorsabb, megbízhatóbb és biztonságosabb futtatására, mint a helyben telepített rendszereink" - mondta Larry Ellison, az Oracle igazgatótanácsának elnöke és technológiai igazgatója.  "Szeretnénk lehetővé tenni, hogy minél több ügyfelünk kihasználhassa a második generációs felhőinfrastruktúra előnyeit.  Az Oracle Support Rewards egyszerű módot kínál az ügyfeleknek arra, hogy csökkentsék a szoftvertámogatási kiadásaikat, miközben felgyorsítják a felhő bevezetését."

 

Az informatikai vezetőktől és IT részlegektől folyamatos innovációt várnak el a szervezetek, gyakran új költségvetés nélkül.  Az Oracle Support Rewards program nagyobb értéket teremt az Oracle meglévő technológiai ügyfelei számára, így az Oracle Cloud Infrastructure bevezetése még költséghatékonyabbá válik. A törzsutasprogramok mérföldjeihez hasonlóan a terméktámogatásra fordítható kedvezmények minden hónapban automatikusan jóváíródnak az OCI kezelőfelületén és bármikor felhasználhatók.

 

Az Oracle Support Rewards egy új eleme azoknak az Oracle programoknak amelyek az ügyfelek digitális átalakulásának felgyorsítását célozzák, úm.:  Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud és a nemrégiben indított Oracle Cloud Lift.  Az Oracle Cloud Lift az Oracle Support Rewards programmal és az OCI amúgy is versenyképes árazásával párosulva egyszerűvé és költséghatékonnyá teszi az ügyfelek számára, hogy több munkaterhelést migráljanak a felhőbe.

 

Oracle Cloud infrastruktúra

Az Oracle felhőalapú számítástechnika megközelítése azon az elképzelésen alapul, hogy a felhőt úgy kell kialakítani, hogy az minden alkalmazást támogasson, ahelyett, hogy az alkalmazásokat úgy alakítanák át, hogy azok működjenek a felhőben.  Az Oracle felhőinfrastruktúrája megkönnyíti a kritikus vállalati alkalmazások OCI-ra való áttelepítését és a telepített licenceknél jobb futtatását, és számos szolgáltatást kínál a fejlesztőknek felhő-natív alkalmazások létrehozásához és futtatásához.  Az OCI autonóm szolgáltatásokkal egyszerűsíti az adatok menedzsmentjét és a biztonságot, mint például az egyedülálló Oracle autonóm adatbázis beépített biztonsági funkciókkal.  Az OCI kínálja a legteljesebb támogatást a hibrid felhőstratégiákhoz, beleértve a VMware-környezeteket, és akár a felhőnek az ügyfelek saját adatközpontjába vagy a peremre történő áthelyezését is. Az ügyfelek az Oracle nyilvános felhőben, saját adatközpontjukban vagy a kettő között bárhol használhatják az OCI-szolgáltatásokat, így még több vállalat számára nyílnak meg a felhő előnyei.  Emellett olyan technológiákat is kínál, amelyek egyszerűsítik az integrációt és az adatmozgatást a több felhőben működő szervezetek között.  Emellett az OCI a legjobb teljesítményt kínálja jelentősen alacsonyabb költségek mellett.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus

Több mint kétszáz állásajánlat közül lehet válogatni a Corvinus Egyetem idei karrierexpóján április 24-én és 25-én. Az eseményen részt vevők sok tippet gyűjthetnek karrierjük beindításához, kiteljesítéséhez is. Ebben nemcsak több tucat, corvinusos diplomával színes és sikeres életutakat bejáró szakember segít személyesen, de megtanulható a ChatGPT és a LinkedIn munkakeresői célokra optimalizált, profi használata is. 

2024. április 23. 09:57

A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG

Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.

2024. április 22. 16:07

Új területen erősít az OTP Mobil

Tovább bővültek az OTP Mobil által kínált innovatív fizetési lehetőségek, így már nem csak a Simple alkalmazás és a SimplePay megoldások előnyeit élvezhetik a felhasználók. A fintech vállalat ugyanis felvásárolta a HelloPayt, amely elsősorban vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok fizetési rendszereit üzemelteti.

2024. április 22. 14:31

A napenergia-innovátor TSS4U az ABB technológiáját használja

A hollandiai TSS4U innovatív, szigetüzemű napenergia-rendszereket szállít világszerte kritikus alkalmazásokhoz, így segítve a vállalatokat abban, hogy a dízelgenerátorokat fenntartható energiával váltsák ki. Távközlési tornyok, olaj- és gázipari létesítmények, valamint víztisztító telepek energiaellátása támaszkodik a TSS4U napelemes rendszereire, amelyek a legmagasabb követelményeket támasztó környezetben is megbízható energiatermelést biztosítanak.

2024. április 22. 13:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50