30 percen belüli pénzvisszatérítést vezet be az eMAG és a Mastercard
A Mastercard és az eMAG bejelentette, hogy Magyarországon elsőként az eMAG-nál vált elérhetővé a gyors visszatérítés nevű szolgáltatás, amely a több napos pénzvisszatérítési folyamatot legfeljebb 30 percre csökkenti. A lehetőséggel azok a kártyabirtokosok élhetnek, akik az adott terméket mentett kártyás fizetéssel rendelték.
A gyors visszatérítés bevezetésével tovább bővülnek az eMAG-on elérhető fizetéssel kapcsolatos szolgáltatások, ezzel pedig még jobb ügyfélélményt biztosítanak vásárlóik számára. Az új fejlesztésnek köszönhetően abban az esetben, ha a vásárlást mentett kártyás fizetéssel rendeztük, de később valamilyen okból meggondoltuk magunkat vagy visszaküldjük a terméket, annak ára a befogadástól számított 30 percen belül újra a kártyánkon lesz. A szolgáltatás technológiai hátterét a Mastercard Send biztosítja, amely világszerte számos népszerű pénzküldési szolgáltatás mögött megtalálható.
„Nagy öröm számunkra, hogy az eMAG-ban egy olyan partnerre találtunk, akikkel évek óta hasonló, innovatív fejlesztéseken dolgozhatunk és immáron stratégiai együttműködésről beszélhetünk. A gyors visszatérítés olyan megoldás, amely komoly lökést és versenyelőnyt adhat egy webshop számára” – mondta az új szolgáltatás kapcsán Szetnics László, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója.
„Az eMAG-nál fontos számunkra, hogy ügyfeleink számára időt megtakarító, új megoldásokat vezessünk be. Mivel az eMAG-nál az utóbbi egy évben jelentősen megnőtt a személyes felpróbálást igénylő termékek, így ruhaneműk, lábbelik forgalma, ebből adódóan a korábbinál többen küldenek vissza például nem megfelelő méretűnek bizonyult termékeket. A gyors visszatérítés bevezetése tovább segíthet bennünket abban, hogy újabb termékcsoportokat tegyünk népszerűvé az online vásárlók körében is” – mondta Sain Adrienn, az eMAG pénzügyi szolgáltatásokért felelős képviselője.
A Mastercard Send technológia új, innovatív pénzügyi szolgáltatások piaci bevezetése előtt nyitotta meg az utat. Segítségével Magyarországon is hatékonyabbá, kényelmesebbé vált a kereskedőtől a kártyabirtokos felé történő azonnali pénzáramlás. Segítségével a gyors visszatérítés mellett olyan, korábban nehézkes folyamatok egyszerűsíthetők, mint például a biztosítói kifizetések közvetlenül a biztosított kártyájára, vagy a korábban rendszeresen készpénzben visszaadott betétdíjak és letétek kártyára történő visszaküldése. Ide tartozhatnak továbbá a lojalitásprogramok pénzküldései, a szabadúszó munka bérkifizetése, vagy akár a boltban történő készpénzbefizetés is a vásárló bankszámlájára.
A magas ügyfélélmény egyre fontosabb a fogyasztók számára, ez derült ki a Mastercard által támogatott Fizetési Élmény Riportból is. A tanulmányból megtudhatjuk, hogy 10 vásárlóból már 9 hagyott félbe fizetést a célegyenesben, vagyis amikor a termék már a kosarában volt, de azt is, hogy nincs olyan élethelyzet, amikor ne vásárolnánk: az ágyban, biciklizés közben de a wc-n ülve is a webshopokon lógunk. Éppen ezért kritikus, hogy az okostelefonon is zökkenőmentes legyen a vásárlás teljes folyamata, a belépéstől egészen a fizetésig. Az eMAG-on elérhető új megoldás ennek irányába tesz újabb fontos lépést.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Az eMAG-nál sokkal jobban fogy az elektromos roller, mint a bicikli
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Ingyenes szállítással segít az eMAG a járványhelyzetben
- Közel 8 millió maszkot vettek egy év alatt az eMAG-nál
- Már a járvány utáni időszakra készülnek fel az eMAG vásárlói
- Már több mint 30 ezer rendelést szolgáltak ki az easybox csomagautomaták
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.