Tarol az olimpia a Discovery csatornáin

forrás: Prím Online, 2021. augusztus 4. 09:57

A tokiói olimpia első hete rekordelérést hozott a discovery+ és az Eurosport digitális szolgáltatásainak. Az új digitális előfizetések száma már az olimpia első hetében megkétszerezte a 2018-as téli olimpia eredményeit, a streamingszolgáltatások nézettségi ideje pedig a Discovery legelső olimpiai közvetítésének 18-szorosa.

Az olimpiai játékok nyitó hetében Európában*  rekordszámban látogattak a Discovery digitális platformjaira. A nézőknek igénye van személyre szabható élményekre, arra, hogy kedvenc nemzeti sportolójukat és sportágaikat követhessék. Ez eredményezte, hogy már a játékok első hetében az új digitális előfizetések száma kétszerese volt a 2018-as téli olimpia alatti összes előfizetésnek.

 

A Discovery+ és az Eurosport előfizetéses streamingszolgáltatásain az első héten csaknem háromnegyed milliárd percnyi olimpiai tartalmat néztek meg, közel 18-szor többet, mint a 2018-as téli olimpia első hetében. A Discovery első nyári olimpiai játékának nézettségi mutatói az első kilenc napon a nézők jelentős érdeklődését és elkötelezettségét bizonyítják.

 

Skandináviában a Discovery ingyenes csatornákon sugározza a játékokat – az itteni rekordnézettségek mutatják az olimpia iránti érdeklődést. Norvégiában a Spanyolország-Norvégia kézilabdameccsen 78%-os, Svédországban a Svédország-Ausztrália labdarúgó-mérkőzésen 67%-os, az úszás versenyszámain pedig 60%-os közönségarányt regisztráltak.

 

 

A Discovery által Európában úttörő módon bevezetett multiplatformos (szabadon fogható – free-to-air – televíziócsatorna, PayTV és digitális/D2C) terjesztésnek köszönhetően eddig több mint 275 millió néző látta a játékokat – ebből több mint 100 millióan a Discovery televíziós és digitális közvetítésein, további 175 millióan pedig a Discovery és az európai free-to-air műsorszolgáltatókkal kötött licencmegállapodásokon keresztül. Ez együttesen 10%-kal nagyobb elérést jelent, mint a 2018-as téli olimpián, a Discovery fizetős csatornáinak átlagos közönségaránya pedig több mint 30%-kal javult.

 

„Az olimpiai játékok a legnagyobb globális esemény, amely messze túlmutat a sporton és annak hagyományos közönségén. Ha visszatekintünk az első hétre, egyértelmű, hogy az olimpia lenyűgöző számban hozott új, más közönséget a platformjainkra – mondta Jean-Briac Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – A tokiói játékokon soha nem látott digitális eredményeket látunk, és nagy örömünkre szolgál, hogy Európa-szerte oly sok rajongó nézi a játékokat a discovery+-on és az Eurosport Playeren.”

 

„Fantasztikus látni, hogy a közvetítéseink és az általunk elmesélt történetek ilyen nagy visszhangot váltanak ki a közönség körében Európa-szerte – mondta Andrew Georgiou, a Discovery sportért felelős elnöke.  – Legyen szó a Discovery digitális platformjainak rekordjairól vagy a csatornáinkon elért nagy nézettségről, egyértelmű az olimpia óriási hatása."

 

Az Eurosport.com és annak több helyi oldala is napi látogatottsági rekordot döntött, háromszor nagyobb eléréssel, mint a 2018-as téli olimpia hasonló napi adatai. Az olimpia iránti érdeklődés júliusban 54 millió egyedi felhasználóval rekordhónapot hozott az Eurosport.com számára.

 

A Discovery 50 európai országban, 11 nemzeti kiadásban, 19 nyelven közvetíti a 2020-as tokiói olimpiai játékokat. Európában egyedüliként – a Discovery+-on és az Eurosport digitális szolgáltatásain  – minden kihagyhatatlan pillanatot megmutat. 

 

___________________

*  Oroszország kivételével. A Discovery Tokió 2020 hivatalos közvetítője Franciaországban és az Egyesült Királyságban

 

Az adatok az olimpia első kilenc teljes versenynapjára, a megnyitóünnepségre, illetve a szerda-péntek (július 21-23.) közötti időszak egyes kiemelt eseményeire vonatkoznak.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

2024. április 25. 16:31

Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust*  szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről**  és szén-dioxid méréséről***  szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.

2024. április 25. 14:53

Megjelentek az első HMD okostelefonok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.

2024. április 25. 13:15

A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el

A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.

2024. április 25. 11:38

Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz

Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.

2024. április 25. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50