Történetének legnagyobb árbevételét érte el az LG Electronics 2022-ben
Az LG Electronics (LG) 2022-ben az egy évvel korábbit 12,9 százalékkal meghaladó, 83,5 ezer milliárd von konszolidált árbevétel mellett 3,6 ezer milliárd von üzemi nyereséget ért el.
Az árbevétel most először lépte át a 80 ezer milliárd vonos határt, egyben a vállalat történetének legmagasabb értékét jelenti. A rekordnagyságú forgalom az erős alapokon nyugvó folyamatos növekedésnek köszönhető, miközben az egész éves nyereségességet a kihívásokkal teli globális gazdasági körülmények befolyásolták.
A vállalat 2022-es bevételnövekedésének motorját a prémium kategóriás háztartási gépek és az autóalkatrészek iránti erős kereslet jelentette. A háztartásigép-üzletág immár a hetedik egymást követő évben mutatott jelentős év/év növekedést, a járműalkatrész-üzletág 2022-es pozitív fordulata pedig az autóiparban bekövetkezett folyamatos javulást tükrözte, ezzel pedig e részleg hozzájárulása most először haladta meg az LG teljes bevételének 10 százalékát.
Kapcsolódó cikkek
- Rangos elismerést nyert el az LG ultramodern amerikai háztartásigép-gyára
- Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját
- Az LG legújabb gaming monitora lett a 2023-as LEC hivatalos kijelzője
- Több mint 220 elismerést kaptak az LG innovációi
- Mostantól egy helyről érhetők el a gaming alkalmazások az LG tévéken
- Az LG bemutatta az okosotthonok zökkenőmentes működését
- Az LG vezérigazgatója szerint így teheti jobbá az emberek életét az innováció
- Az LG új OLED televíziója a Zero Connect technológiával új lehetőségeket nyit a térelrendezésben
- Az LG 2023-as OLED tévéi a felhasználói élményt és az otthoni szórakozást is új szintre emelik
- Még stílusosabb és erősebb lett az LG gram termékcsalád
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.