Brandépítés 2025. A márka beszél helyetted!
A jó brand a legnagyobb kincs. A jövőben is a tiszta, igaz üzenet hozza a legtöbb bevételt. Az erős brandingre, márkastratégiára építkezés az első lépcső. Az így felépített brand egy idő után maga hozza a bevételt. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Brandépítés 2025. A márka beszél helyetted!” című, december 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján a szakértő előadók elmondják, hogyan lesz erős és viharálló a brandünk.
A jó barnddel sok marketing- és hirdetési költség spórolható meg vele. Ne dobjuk ki feleslegesen a pénzünket az egyes hirdetésekre! Építsünk inkább jó brandet!
Hogyan lesz erős brandünk, ami állja a viharokat, kivédi a hírnévrombolást? A hamis hírek, a közösségi média használata erősödésének világában ez a feladat még nehezebb lesz, mint eddig.
Milyen kommunikációs eszközöket, módszereket, platformokat, jelenlétet használjuk 2025-ben brandünk, márkánk ismertségének, jó hírének megtartására és erősítésére?
Mit és hogyan tegyünk, hogy erős értékeken alapuljon a brandünk, s ez átmenjen minden kommunikációs csatornán egységesen?
Erről szólnak és ezekre a kérdésekre adnak választ a téma legjobb szakértői, akik a legfrissebb tudásukat és a közeljövő trendjeit is átadják a kkv-döntéshozóknak, marketingeseknek, PR-eseknek és kommunikációs szakembereknek. Ezzel hatalmas segítséget adva a felkészülésükhöz és sikeres munkájukhoz.
Ott a helyed a PP Konferenciaközpont és a BKIK által rendezett „Brandépítés 2025. A márka beszél helyetted!” konferencián személyesen Budapesten december 12-én, vagy másnaptól videófilmről 10 napon keresztül.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/brandepites-2025/
Kapcsolódó cikkek
- TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
- Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
- TECHXPO 2024: Hamarosan startol Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója
- Folyosón sétáló drónkutyák és víz alatti drónok
- Mobilitás és környezet: a jövőbe mutató járműiparról tartott konferenciát a Széchenyi-egyetem
- Párbeszéd a fenntartható energiáért és mobilitásért – elkezdődött a Hungarian Battery Week
- Turbó fokozatra kapcsolt az innovációban az OMODA gyártója, a Chery Group
- Valódi robotkutya a Neumann Társaság és a HUN-REN SZTAKI konferenciáján
- Fenntartható járműipar és közlekedés: nemzetközi mérnöki konferenciát rendezett a Széchenyi-egyetem
- Sürgető helyzet: Gazdasági hátrányt okozhat a digitális készségek hiánya
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Brandépítés 2025. A márka beszél helyetted!
A jó brand a legnagyobb kincs. A jövőben is a tiszta, igaz üzenet hozza a legtöbb bevételt. Az erős brandingre, márkastratégiára építkezés az első lépcső. Az így felépített brand egy idő után maga hozza a bevételt. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Brandépítés 2025. A márka beszél helyetted!” című, december 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján a szakértő előadók elmondják, hogyan lesz erős és viharálló a brandünk.
Az ABB mexikói gyártóüzeme két év alatt 80 százalékkal csökkentette a károsanyag-kibocsátást
A fenntartható gyártás iránti elkötelezettségével összhangban az ABB a mexikói Saltillóban található, terhelési központokat és biztonsági kapcsolókat gyártó üzeme az elmúlt két évben 80 százalékkal csökkentette a károsanyag-kibocsátást. A legfrissebb adatok azt mutatják, hogy a telephely szén-dioxid-egyenértékben számítva több mint 5200 tonnával csökkentette a károsanyag-kibocsátást a 2022-es bázisidőszakhoz képest.