Új SAS-megoldások

forrás Prim Online, 2003. június 29. 10:36
[smallimage 1 left] 2003. június 17-19. között Bécsben rendezte meg a SAS 21. felhasználói konferenciáját, a SeUGI-t, amely az üzleti intelligencia szoftverek előállítása területén piacvezető cég legnagyobb európai rendezvénye.
A több mint 3000 látogatót vonzó eseményen a résztvevők közel 200 prezentációt hallgathattak meg különböző témakörökben. Az egyes szekciókon bemutatták a SAS legújabb üzleti intelligencia megoldásait az egyes üzleti területek számára, valamint továbbfejlesztett szoftver verziókkal ismerkedhettek meg a látogatók többek között az adattisztítás, adatintegrálás, adattárolás területén. Jim Davis, a SAS elnökhelyettese a konferencia nyitónapján bejelentette, hogy 2003 első negyedévében a tavalyi év hasonló időszakához képest 13,3 százalékkal nőtt a SAS árbevétele, s a piac bővülésének köszönhetően ez a növekedési ütem prognosztizálható a következő negyedévre is.

SAS Marketing Optimalizálás

Az új SAS-megoldás fokozza a marketingkampányok megtérülését (ROI) a többcsatornás kommunikáció optimalizálásával. Ezzel a megoldással a marketingszakemberek nagymértékben javíthatják a kampányok hatékonyságát és eredményességét azáltal, hogy egyidejűleg értékelik az összetett marketing-kampányokat, és így - bármilyen felépítésű kampánysorozat esetén - optimalizálják az egyes ügyfelek számára értékesítendő termékek választékát annak érdekében, hogy maximalizálják a befektetésre vetített megtérülést.

A kapcsolatfelvétel stratégiáját meghatározó hatékony eljárás nélkül számos marketingkampány során a szervezetek nem képesek egyértelműen biztosítani, hogy a különböző kampánymenedzserek ne ugyanazokat az ügyfeleket célozzák meg. Ez azt eredményezheti, hogy az ügyfeleket ellepik az ugyanazon vállalat több csatornáján át érkező marketingajánlatok, s emiatt közömbössé, vagy akár ellenségessé válnak ezekkel szemben. A SAS Marketing Optimalizációs program telepítésével optimalizálható az összes csatornán kimenő marketingkommunikáció, és így az egyes ügyfelekhez csak a számukra legjobb üzenet jut el. Eközben egyidejűleg figyelembe vehetők a rendelkezésre álló csatornák, a kommunikációs költségek, a kapcsolatfelvételi politikák és egyéb üzleti korlátok.

SAS Interaktív Menedzsment

SAS bejelentette a SAS Interaktív Menedzsment 1.1 bevezetését, amely egy valóidős, eseménykövető marketingmegoldás, amely követi az egyes ügyfelek magatartását és ezáltal lehetővé teszi a szükséges információk időben történő eljuttatását abból a célból, hogy támogassa az ügyfél erőfeszítéseit nyereségességének, növekedésének és vállalati értékének megőrzésére. A SAS Interaktív Menedzsment eredményesebbé teszi az ügyfélkapcsolatokat a szinte személyre szóló kommunikáció révén, amely ötvözi a SAS alapvető analitikai erősségét a valóidős magatartás-követéssel, ezáltal lehetővé teszi a pontos ajánlatok megfelelő időben történő eljuttatását.

SAS Marketing Automatizálás

A SAS Marketing Automatizálás 3.1 az analitika hatásos eszközét kínálja a statisztikai háttérrel nem rendelkező marketingelemzők, ill. szegmensmenedzserek számára is. A SAS Marketing Automatizálás 3.1 verziója segíti a marketingszakembereket kampányaik megtervezésében, bármely funkcionális eszköz feláldozása nélkül. Ez a megoldás a teljes marketingcsapat munkáját támogatja, beleértve a marketingelemzőket, az adatbázis-értékesítőket, a mennyiségi elemzéssel és informatikával foglalkozókat a marketingfolyamat minden szintjén, minden eddiginél könnyebbé téve ezáltal a célzott és eredményes ügyfél-kommunikáció kialakítását.

SAS Activity-Based Management

A SAS Activity-Based Management ötvözi a hatékony eredménymérést és elemzést az ágazat vezető adatkezelési szoftverprogramja segítségével.

Azt mondják, hogy „az ügyfélnek mindig igaza van," de ha némely ügyfélben azt az érzetet keltjük, hogy mindig „igaza" van, akkor vesztésre állunk, ami a vállalat általános nyereségességét csökkentheti. Miközben az általános meggyőződés szerint egy vállalat ügyfeleinek 25%-a nem nyereséges, bizonyos esetekben némely vállalkozás ügyfeleinek 90%-a pénzveszteséget okozott számára. Ami ennél is rosszabb, az elemzés szerint a nem nyereséges ügyfelek általában a nyereséges ügyfelek által termelt jövedelmek 300%-át teszik tönkre, mert a veszteséges ügyfelek kiszolgálási költségei - számlafeldolgozási, kezelési költségek, szállítási költségek és hasonlók - messze túllépik az általuk hozott bevételt. A SAS Activity-Based Management segítségével érthetővé és elemezhetővé válik az egyes ügyfelekhez, termékekhez, szolgáltatásokhoz vagy üzleti folyamatokhoz tartozó költség és profit mennyisége.

SAS Enterprise ETL szerver

A SAS Enterprise ETL szerver növeli az adattárolási beruházások megtérülését azáltal, hogy megkönnyíti az informatika számára a döntéshozatalhoz szükséges pontos és teljes körű adatszolgáltatást. A SAS Enterprise ETL szerver létrehozásával a SAS egy erőteljes, az üzleti folyamatok teljes hosszát lefedő vállalati adatintegrációs és kezelési platformot kínál az adatok összeállításához, kezeléséhez, az adattárak javításához, valamint az adatkinyerési, átalakítási és letöltési (ETL) folyamat nagymértékű egyszerűsítéséhez.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

2024. április 19. 16:59

Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.

2024. április 19. 13:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09