Az intelligens telefon időben elintézi kifizetéseinket
Egy mobiltelefon-gyártókból, telefonszolgáltatókból,
szórakoztatóelektronikai vállalkozókból álló konzorcium olyan
mobiltelefonokba épített szoftverek fejlesztését finanszírozza, melyek
alkalmasak lesznek felhasználójuk beavatkozása nélkül eldönteni, mikor
teljesítsék átutalásait.
A Southampton-i Egyetem (http://www.soton.ac.uk) e projekttel foglalkozó részlegén dolgozó Nick Jennings véleménye szerint a szoftverek olyanok lesznek, mint egy komornyik: bizonyos idő elteltével kiismerik használói preferenciáit, aki viszont bármikor meghatározhatja, hogy mennyi önállóságot enged a programnak.
A digitális "komornyik" legfőképp azokkal a telefonnaptárba bejegyzett eseményekkel foglalkozik majd, melyek közbenjárást, esetleg fizetést igényelnek. Például segíthet tulajdonosának repülőjegyet és hotelszobát foglalni. Jennings úgy véli, az efféle szolgáltatások a jövőben egyre népszerűbbek lesznek.
Jelenleg a "szoftverkomornyik" prototípusát notebookokon már tesztelik. A hordozható számítógépek GSM adatkártyával csatlakoznak a mobilhálózatokhoz. Az első, kifejezetten mobiltelefonokhoz tervezett verziók 18 hónapon belül lesznek kaphatók.
Sigmond Árpád, Szalay Dániel
Kapcsolódó cikkek
- Casio-DoCoMo vegyes vállalat vezeték nélküli elektronikus fizetésre
- "Új frontvonal": megújult a mobil MSN
- Telefonos hangfelismerés
- Mobiltelefonos zeneletöltő szolgáltatás indul Európában
- Fogyasztó bemérve!
- Üzleti Vezetékes szám opció a Vodafone-tól
- Mobiltelefonálás külföldre - roaming-díj nélkül
- Saját közösségi portált indít a Coca-Cola a MySpace ellen
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Pörgesd fel az életed a Heineken, a HMD és a Bodega új "unalmas" telefonjával
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony tovább gazdagítja az otthoni moziélményt
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
A Maserati bemutatja a GranCabrio Folgore-t
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.