Tilos az azonosíthatatlan telefonos kereskedelmi ajánlat az USA-ban
Az
elmúlt hét csütörtökétől kezdve a fogyasztók többsége előre kell hogy lássa, ki
hívja és - túl azon, hogy egyszerűen nem reagál a hívásra - felvetetheti magát
a hatóság "do-not-call" listájára. A listára bárki ingyenesen
felvetetheti magát akár vezetékes, akár mobiltelefon-hívással, akár interneten
keresztül is. A fogyasztó száma és a kizárt kereskedők száma 5 évig a listán
marad. A listán szereplők kereskedelmi ajánlattal való felhívása büntetendő. Az
FCC rendelet kizár a listára vehető kereskedők közül néhány meghatározott
karitásos és nonprofit intézményt.
A sokrétű
szabályozás egyik fontos eleme, hogy a hívóazonosító információnak tartalmaznia
kell vagy egy úgynevezett hívóazonosító számot (CPN), vagy egy automatikus
számazonosítót (ANI), és, ha ez a hálózati szolgáltatónál műszakilag lehetséges,
a hívó kereskedő nevét is. Bármelyik megoldás is érvényesül, lehetővé kell
tennie, hogy a hívott fél még akkor is letiltassa a zaklatást, ha egyébként
állandó kereskedelmi kapcsolatban áll a hívóval. Ez az eset állandó letiltást
nem, de a kampány idején érvényesülő időszakos letiltást tesz lehetővé.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Üzleti Vezetékes szám opció a Vodafone-tól
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Spam csak az ahhoz hozzájáruló címzettnek küldhető
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Hamis vírusriasztás reklámfogásból
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.
Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól
A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.