Kiszélesíti együttműködését a Microsoft és a Fujitsu

Milkovits Gábor, 2004. június 29. 21:34
A Microsoft és a Fujitsu bejelentették, hogy kiszélesítik együttműködésüket a vállalati, illetve speciális számítógépes rendszerek területén, ezen belül pedig közösen fejlesztenek majd ki szervereket a Windows következő generációs változatához, a Longhorn-hoz.

A két cég, amelyek eddig elsősorban a vállalati rendszerek területén kooperáltak sikeresen, az új Longhorn szerverek és egyéb közösen kifejlesztett megoldások (például a Fujitsu által már régóta forgalmazott repülésirányítási, vagy banki átutalási rendszerek), illetve különféle szolgáltatások révén mintegy 7 és fél milliárd dolláros bevételt remél 2007-ben. A meghibásodás-mentes működést igénylő speciális területeken mostanáig nagyrészt Unix-alapú szerverek, valamint mainframe rendszerek voltak túlsúlyban. A japán gyártó számára az eddigi együttműködés a Microsofttal 2002-ben 2,2, 2003-ban pedig 3,2 milliárd dolláros bevételt hozott.

A Fujitsu jövőre legújabb szervereinek egy részét a Windows jelenlegi változatával ellátva dobja majd piacra, ám emellett egy Linux-alapú verzió forgalmazását is tervezik.

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Pörgesd fel az életed a Heineken, a HMD és a Bodega új "unalmas" telefonjával

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 09:54

A Sony tovább gazdagítja az otthoni moziélményt

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 08:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09