Kiszélesíti együttműködését a Microsoft és a Fujitsu
A két cég, amelyek eddig elsősorban a vállalati rendszerek
területén kooperáltak sikeresen, az új Longhorn szerverek és egyéb közösen
kifejlesztett megoldások (például a Fujitsu által már régóta forgalmazott
repülésirányítási, vagy banki átutalási rendszerek), illetve különféle
szolgáltatások révén mintegy 7 és fél milliárd dolláros bevételt remél
2007-ben. A meghibásodás-mentes működést igénylő speciális területeken
mostanáig nagyrészt Unix-alapú szerverek, valamint mainframe rendszerek voltak
túlsúlyban. A japán gyártó számára az eddigi együttműködés a Microsofttal
2002-ben 2,2, 2003-ban pedig 3,2 milliárd dolláros bevételt hozott.
A Fujitsu jövőre legújabb szervereinek egy részét a
Windows jelenlegi változatával ellátva dobja majd piacra, ám emellett egy
Linux-alapú verzió forgalmazását is tervezik.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Dollármilliárdos Microsoft-Lenovo szoftverüzlet
- A Microsoft mégsem akarja megvenni a Yahoo-t
- A Vista a vártnál nagyobb Microsoft bevételt generál
- A Windows Server "Longhorn" már Beta 3 verzióban
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Pörgesd fel az életed a Heineken, a HMD és a Bodega új "unalmas" telefonjával
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony tovább gazdagítja az otthoni moziélményt
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.