Kiskereskedelmi kasszarendszer a Microsoft Navision rendszerhez
A PlusPOS kasszarendszer teljes egészében megfelel a hazai törvényi előírásoknak, és 2005. májusától APEH engedéllyel is rendelkezik. Hatékony és teljes körű megoldást kínál a kiskereskedelem bármely területén tevékenykedő, Microsoft Navision-t használó ügyfelek számára.
A PlusPOS, a rugalmas testreszabhatóságnak köszönhetően a legkisebb üzlettől a nagy, multinacionális szervezeti formáig alkalmazható, mind önálló, mind bolthálózatos formában. Gyors, grafikus felülettel rendelkezik, kezelése egyszerű. Minden tranzakció pontosan nyomon követhető, lehetőség nyílik a részletes eredmények, az egyéni fizetési típusok (pl.: utalvány, ajándékkártya) és a pénznemek használatának megválasztására és utólagos visszaellenőrzésére. A kereskedelem nagyon széles területét lefedi, legyen szó akár élelmiszerről, divatról, vendéglátásról vagy benzinkutakról. Valós idejű könyveléssel és hatékony készletkezeléssel rendelkezik.
A PlusPOS egyaránt használható billentyűzettel és érintőképernyővel, és olyan tulajdonságokat kínál, ami az eladási tranzakciókat könnyen beállíthatóvá, menedzselhetővé és feldolgozhatóvá teszi bármely kiskereskedelmi üzletágban.
„A Landsteinar kasszarendszer révén sikerül egy olyan alkalmazást integrálni a Microsoft Navision-be, amelynek révén immár teljes, komplex megoldást tudunk kínálni a kiskereskedők és a kiskereskedelmi egységekkel rendelkező vállalatok számára is” – mondta Biber Attila a Microsoft Magyarország üzletágvezetője.
A Microsoft Navision-t kiegészítő PlusPOS kasszarendszer bevezetése már több kiskereskedőnél is folyamatban van. Az érdeklődők találkozhatnak az új rendszerrel a júniusi RetailTech 2005 kongresszuson is (Budapest Sportaréna, 2005. június 1-2.), ahol a kereskedők működését segítő legújabb technológiai eszközök és megoldások kerülnek bemutatásra.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra
- Axiál - regionális szerepvállalás Infosys támogatással
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.