Neves külföldi előadók és már több mint 600 regisztrált a Média Hungary-n
Peter Douglas, aki Nagy-Britanniában és Ausztráliában a digitális műsorszórás beindításával foglalkozott, gyakorlati tapasztalatait osztja meg a hallgatósággal a digitális földfelszíni sugárzás bevezetéséről. Robert Gough a BBC flexibilis televíziójának vezérigazgatója a letölthető televíziózás rendszerét mutatja be, Gasparik Attila a Romániai Országos Audiovizuális Tanács vezetője pedig arról ad elő, hogy a mai digitális világban meddig beszélhetünk TV adásról és mikortól kell az adást audiovizuális jelfolyamnak nevezni, illetve hol a törvényi szabályozás határa a TV és az internet között.
A Média Hungary 2005 konferencia tehát arra keresi a választ, hogy mit is jelent a közszolgálatiság az immár ténylegesen érzékelhető és az elkövetkező években a hazai médiatérképet várhatóan átrajzoló konvergencia-folyamatok tükrében, különös tekintettel a digitális televíziózás küszöbön álló elindulására. Szükségessé teszi-e a közszolgálatiság újrafogalmazását az on-demand típusú szolgáltatások elterjedése, illetve követi-e a szolgáltatások, eszközök, üzleti modellek konvergenciáját a szabályozás konvergenciája?
Mint eddig is, a konferencia az üzleti szempontok mérlegelésével, a piac keresleti és kínálati oldalának bemutatásával, illetve a kereskedelmi és közszolgálati médiumok képviselői, az állami szereplők, médiapolitikusok és elméleti szakemberek véleményének ütköztetésével kívánja körbejárni a fenti témákat.
További tervezett előadás és kerekasztal beszélgetések:
DTV: Qui prodest? Kik a zászlóvivői a digitális tévének? Állami felelősségvállalás a digitalizáció elterjesztésében
A média szerepe a politikai botrányok kialakulásában
Ügyféluralom vs. Innovatív megoldások
Szerkesztési és elvi különbségek a közszolgálati és kerekedelmi hírműsorokból
A média hatása a demokráciára papíron és a valóságban
Termék elhelyezés a műsorokban és egyéb értékesítési módszerek
A felelős törvényhozás?! Az államilag támogatott / finanszírozott demokrácia. Állami vagy közszolgálati a tévé illetve a rádió?
Hogyan költök, mire költök? A reklámbüdzsé felosztása
A frekvencia halála?! Letöltési trendek
Nézői szokások és preferenciák a digitális korban.
Ki fogja a mit nézni, a min?
Üzleti modellek az információs trafikban
Kit érdekel Győzike?
Újságírói és politikai "terror" a média segítségével. Ki lehet újságíró ma
Magyarországon?
A hír és a vélemény. Mit szabad és mi szent?
Lehet-e a konvergenciát szabályozni?
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...