Siemens: IP TV és VoIP megoldások
Az SBS, a Siemens IT-szolgáltató ágazata helyezte üzembe és működtette is a szeptember19. és 21. között, Kölnben, az FVW(a legnagyobb német nyelvű utazási szakfolyóirat) kongresszusán bemutatott VoIP megoldást. Az utazási irodák az SBS kínálata révén működési költségüknek akár a 20%-át is megtakaríthatják. A megoldás lehetővé teszi, hogy az utazási irodák a jövőben mindent egy telefonrendszer közvetítésével intézhetnek el, legyen szó repülőgép helyfoglalásról, hotel-szálláshelyek felderítéséről, gépjármű bérléséről vagy különleges vakációs ajánlatokról. Ha az irodában foglalt a tárcsázott telefonszám, a VoIP alkalmazás a bejövő hívást az intranet közvetítésével automatikusan átirányítja a következő szabad telefonszámra, illetve, ha valamennyi szám foglalt, ugyanannak az irodának egy másik fiókjába. Lehetőség van arra is, hogy a megoldást összekössék egy CRM (ügyfélkapcsolati) rendszerrel, ami marketing kampányok gyorsabb kezelését segíti elő (pl. egy ügyfél-csoport végigtelefonálása során). A CTI (computer-telephony integration) technika alkalmazása a tárcsázás időveszteségét takarítja meg, és a beszélgetés végeztével a rendszer a következő hívandó számot veszi elő a CRM rendszerből.
Kapcsolódó cikkek
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Freecall: egy alternatíva az ingyenes telefonálásra!
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- HP HDTV-k közvetlen filmletöltéssel
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- Ne vegyél telefonközpontot: töltsd le ingyen!
- VoIP Spam-szűrő
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Népszerű az internet-tv Nyugat-Európában
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.
Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól
A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.
A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.
Mesterséges intelligenciával beszélgetve tökéletesíthetjük a kiejtésünket
Teljesen megújult a magyar fejlesztésű nyelvtanuló alkalmazás, a Xeropan. Az app már eddig is meghódította a világot, hiszen eddig összesen több mint kétmillióan használták a földkerekség minden táján – az új, 5.0-ás verzió pedig valószínűleg tovább növeli a regisztrálók számát. Új, komoly szakmai háttérrel összeállított, lineárisan felépülő tananyaggal segíti a nyelvtanulást, miközben kiejtésünket fejleszti és mesterséges intelligenciával a beszédkészségünket is gyakoroltatja.