Frusztrációhoz vezethetnek a bonyolult high-tech-kütyük
A felhasználóknak szinte a fele gondolja úgy, hogy túl komplikáltak és átláthatatlanok ezek a készülékek, evégett pedig mindinkább előnyben részesítik a könnyen kezelhető termékeket. Néhány gyártó már egy ideje felismerte ezt a tényt, így újabban több vállalat is készít például kifejezetten az idősek számára kifejlesztett egyszerű mobiltelefonokat.
A tanulmány elkészítéséhez az Accenture az Egyesült Államokban, Németországban, Olaszországban, Japánban, Kanadában, Koreában, Tajvánban valamint Kínában hozzávetőlegesen tízezer személyt kérdezett meg.
Kapcsolódó cikkek
- A világ legkisebb MP3-lejátszós mobilja
- Átfogó Nokia-felmérés a mobiltárolási szokásokról
- Van jövője az alapmobiloknak: 200 millió fölött a Nokia 1100
- Több mint tízmillió mobiltelefon-előfizetés
- Kínában rohamosan bővül a mobiltelefon-piac
- Motorola - az idén kissé nőhet mobiltelefon piac
- A TI szerint idén 20%-kal nőhetnek a mobileladások
- Majdnem 12 millió ügyfél a cseh mobilszolgáltatóknál
- 2,5 milliárd mobiltelefon világszerte
- Azt hiszem, ez egy Nokia, vagy mégsem?
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: