Megújultak a T-Pont üzletek
A vállalatcsoport az év elején, a Magyar Telekom és a T-Mobile Magyarország egyesülése után döntött a T-Pont üzletek és a T-Mobile bolthálózat egyesítéséről. A havonta átlagosan 170-180 ezer ügyfelet kiszolgáló bolthálózat harmonizációjánál a költségtakarékossági szempontok mellett az ügyfélkiszolgálás hatékonyabbá tétele volt a cél. A megújult üzletekben a Magyar Telekom Csoport (T-Com, a T-Mobile, a T-Online, T-Kábel) minden lakossági terméke, szolgáltatása megvásárolható egy helyen. Az arculatukban azonos T-Pontok az országban egyedülállóak, hiszen azokban vezetékes, mobil- és internetszolgáltatások egyaránt hozzáférhetőek.
A megújult T-Pontok a Deutsche Telekom nemzetközi irányelveinek megfelelően magas színvonalon szolgálják ki az ügyfeleket. A kialakítás során fontos szempont volt, hogy az üzletbe betérők az új termékeket vásárlás előtt kipróbálhassák, emellett az üzlettérben található plazmatévéken a reklámfilmeken és multimédiás ismertetőkön keresztül megismerhessék a legújabb ajánlatokat. Az üzlethálózat integrációját lebonyolító szakemberek olyan további innovatív megoldások bevezetésén dolgoznak, amelyek még hatékonyabbá és gördülékenyebbé teszik az ügyfélkiszolgálást.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- A Magyar Telekom refinanszírozza 34 milliárd forintnyi hitelét
- Magyar Telekom: további integráció
- Magyar Telekom: opciólehívások saját részvény állományból
- Magyar Telekom - 1,5 milliárd forint a KFKI korábbi tulajdonosainak
- Concorde: Vártnál jobb Magyar Telekom eredmény
- MTelekom: 14,3 százalékkal kisebb eredmény
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.
Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól
A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.