IND Group: iráni üzlet, magyar siker
Az Iránban több mint 2000 fiókot működtető, 10 milliót is meghaladó lakossági ügyféllel rendelkező Tejarat Bank e-banking szolgáltatás bevezetésével szeretné erősíteni pozícióját a piacon.
A bank számítástechnikai divíziója a pályázatot elnyerő IND Group-pal és a Saba Pardazesh Ltd-vel együttműködve hozza létre a lakossági internet banki szolgáltatás technológiai hátterét. Az IND szoftvereinek használatával az iráni bank a jövőben az összes csatornájának menedzselését kívánja megoldani.
Az IND már eddig is több e-banking megoldást szállított a közel-keleti régió bankjai számára, s menedzsmentje szerint a Tejarat Bank megbízásával jó úton halad afelé, hogy a térség vezető banki front-office technológia szállítójává váljanak.
A mostani projekt első fázisban az úgynevezett student account system készül el, amely az egyetemi hallgatók által elérhető on-line számlacsomagok internetes kiszolgálását teszi lehetővé. Ez a rendszer várhatóan 2007 első negyedévére készül el.
Az IND Group értékesítésének nettó árbevétele 2005-ben megközelítette a 2 milliárd forintot, azaz a 7,5 millió eurót. Ez mintegy a duplája volt az előző évinek. A csoport irodát működtet Miskolcon, Budapesten, Stuttgartban, Bécsben és Münchenben. A cég alkalmazottainak száma 130.
Az iráni projekt értékének nagyságára a cégnél nem kívántak válaszolni. Az MTI információi szerint az üzlet értéke meghaladja a 0,5 milliárd forintot.
Kapcsolódó cikkek
- A NORG fejleszt az MFB-nél
- Az Espirit az SAP-t választotta
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- A CODA gépjármű-aukciós házzal lép szerződésre
- Új rendszer-menedzsment eszköz a Delltől
- Ötödször a CeBiten a banki technológia magyar specialistája
- BorsodChem: Nagyszabású informatikai fejlesztés a HP segítségével
- Hosszú távú HP-Richter együttműködés
- Alerant: alkalmazásintegrációs megoldás a T-Mobile Magyarországnál
- Synergon: A VÁTI Kht. informatikai alapinfrastruktúrája MS platformon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.