Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
A klinikai vizsgálatok erőforrás-szervezésére az AstraZeneca már meglévő rendszerei is lehetőséget nyújtanak. Fontossá vált azonban egy átfogó rendszer kialakítása, hiszen a pontos tervezés jelentősen növelheti a hatékonyságot, eredményességet. Az alkalmazás segítségével precízen meghatározhatóvá válik az egyes feladatok erőforrásigénye és az is, mikor kell elvégezni azokat. A klinikai vizsgálatok szervezése igen speciális feladatok meghatározott sorából áll, fontos tehát, hogy az azt segítő alkalmazás pontosan kövesse a folyamatokat. Az AstraZenecának olyan egyedi megoldásra volt tehát szüksége, mely a legapróbb részletekig támogatni tudja a szabványos eljárásokat. A rendszer áttekinthetővé teszi majd a gyógyszervizsgálatban részt vevő munkatársakkal, szakértői csoportokkal kapcsolatos információkat, a projektek könnyebben átláthatóvá és szervezhetővé válnak. A létrejövő alkalmazás igen sokrétű, a rugalmas projektszervezést a több irányú megközelítés, az eredményesség nyomon követését pedig a számos elemzési lehetőség támogatja.
A kifejlesztendő rendszer elsődleges feladata a hatékony munkaszervezés emberi tényezőinek biztosítása, de ennél összetettebb céloknak is megfelel. Az alkalmazás helyi szinten szorosan illeszkedik majd további szoftverekhez, az összegyűlt ismeretek, adatok elérhetővé válnak más területeken is a felhasználók számára. Olyan eszköz lesz, amelynek segítségével áttekinthetővé válik a világ több pontján folyó munka, valamint ésszerű erőforrás-megosztás és -szervezés valósítható meg az egyes régiók /országok között.
E célok megvalósítása érdekében az AstraZeneca olyan informatikai technológiát választott, mely az egyes elemeket, modulokat könnyen beilleszthetővé és újra felhasználhatóvá teszi. Ehhez legmegfelelőbbnek a szolgáltatásorientált technológiát találta, melyet BEA WebLogic alapokon alakít ki. A fejlesztést az Alerant Informatikai Zrt. végzi, amely mint a BEA Systems disztribútora, hivatalos magyarországi technológiai és oktatóközpontja, teljes körű szakértői támogatást nyújt majd az AstraZeneca részére a rendszer kialakítása és működtetése során.
Kapcsolódó cikkek
- Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
- A NORG fejleszt az MFB-nél
- Szabványok a szolgáltatásorientált fejlesztésért
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Az Espirit az SAP-t választotta
- Újabb sikeres év az Alerant Zrt.-nél
- Az informatikai rendszerek testőrei
- Globális felmérés a SOA-bevezetésekről
- SOA Technológiai Központ a Debreceni Egyetemen
- IND Group: iráni üzlet, magyar siker
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.