Leginkább telefonszámla-csökkentés miatt vesznek telefonközpontot a budapesti kisvállalkozások
„Pillanat, kapcsolom” - kiabálás és rohangálás helyett
Minden olyan cégnél, ahol egy helységben három vagy annál több munkatárs dolgozik, előbb-utóbb felmerül az igény: mennyivel kényelmesebb lenne átkapcsolni egy hívást, mint a kézibeszélőt félretéve azt kiabálnia a kollégának: „Telefonod van!”
Ezt a szolgáltatást hívásátadásnak (más néven kapcsolásnak) hívják, és erre már a legolcsóbb – már néhány tízezerért beszerezhető - telefonközpont is képes. Legnagyobb előnye, hogy a véletlenül rossz számot vagy melléket tárcsázó ügyfeleinknek sem kell újra hívniuk: minden bejövő hívás átadható (kapcsolható) egy másik kollégának, a kapcsolás ideje alatt pedig kellemes zene nyugtatja várakozó hívóinkat.
Kicsivel többért, már főnök-titkár funkciót is kapunk – azaz a kapcsolás előtt a titkárnőnek lehetősége van megkérdezni a főnököt, hogy az kíván-e beszélni az adott hívóval. Az eredmény: nyugodtabb főnök, akit nem idegesítenek a folyton betelefonáló ügynökök, adománygyűjtők vagy a kéretlen piackutató cégek hívásai.
Sok bejövő hívás? Titkárnő helyett kapcsoljon az automata kezelő!
Kevés idegörlőbb dolog van, mint a nagy szolgáltatók ügyfélszolgálatainak menürendszere. Különösen bosszantó, ha csak valami egészen egyszerű ügyet intéznénk el, és ennek ellenére hosszú perceket kell töltenünk egy automata hang társaságában. A türelmetlenek ki sem várják az ügyintéző kapcsolását: egyszerűen leteszik a telefont.
Ám egy jól beállított automata kezelő nemhogy csökkenti, hanem egyenesen növeli egy kisvállalkozás hatékonyságát. A jó menürendszer:
1. mindössze egyszintű – azaz a választás után rögtön élő emberhez és nem egy újabb menübe kapcsol.
2. legfeljebb 3-4 választási lehetőséget kínál – ennél többet ugyanis képtelenek hívóink fejben tartani.
3. következő alkalommal kikerülhető – a menü végighallgatása nélkül betárcsázható a mellékszám, ezáltal kevesebb idő alatt kerül a hívó az adott mellékhez.
A fentiek egyrészről nagymértékben növelik a cég hatékonyságát és rendkívül profi ügyfélkezelő benyomását keltik a hívókban. Másrészről jelentős energiát takarít meg vállalkozásunk számára, mert nem köt le élő munkaerőt a bejövő hívások kapcsolgatása.
Személyi kódos rendszer: elkerülhető telefonadó és 30%-kal csökken a telefonszámla
„Az egyik legnépszerűbb telefonközpont-vásárlási okká nőtte ki magát a 2006 szeptembere óta bevezetett telefonadó miatt szükségessé vált PIN kódos rendszer” - világosít fel Sándor Zoltán, a Gloster telekom műszaki ügyvezetője. A törvény szerint ugyanis az olyan cégeknél és közintézményeknél, ahol nincs szétválasztva a privát és hivatalos hívás, ott a telefonszámla után személyi jövedelemadót – azaz telefonadót – kell fizetni. A telefonadó elkerülésére az APEH által is ajánlott megoldás az ún. PIN kódos rendszer.
A munkatársak két PIN kódot kapnak, egyet a hivatalos, egyet a magánhívásaikhoz. A megfelelő PIN kódot a megfelelő típusú hívás elé tárcsázva, a hónap végén személyre szabott telefonszámlák készíthetőek. A tapasztalatok szerint a személyi kódos rendszer bevezetése után mintegy 30%-kal „belsőleg” csökken a céges telefonszámla.
Telefonszámla-csökkentés: de hogyan?
Arra a kérdésre, hogy miért vásárolnak telefonközpontot, a „telefonszámla-csökkentés miatt” választ a megkérdezettek több mint egyharmada ikszelte be! Lássuk a telefonszámla csökkentés két közkedvelt módját:
1. mobilhívások ingyen vagy féláron – ún. GSM adapter használatával. A GSM adapter tulajdonképpen egy mobiltelefon, ugyan olyan SIM kártyával működik, mint a zsebünkben lapuló készülék. Annyi a különbség, hogy ezt a különleges 'mobiltelefont' nem magunknál tartjuk, hanem a céges telefonközpontra kötjük rá. Ha a valaki mobiltelefont tárcsáz a hivatali asztali készülékéről, akkor a hívása GSM adapteren (SIM kártyán) keresztül végződik. Így csak a 20-25 Ft/perc mobil-mobil hívás díját kell kifizetni (a mobil szolgáltatónak) a 45-55 Ft/perces vezetékes-mobil hívás helyett, ami közel 50%-os megtakarítást eredményez!
2. 9 Ft alatti percdíjak az uniós országokba – ún. VOIP szolgáltatón keresztül. A VOIP nem más, mint „hang a hálón”, azaz internettelefon. Használatához 3 dolog szükséges: szélessávú internet, VOIP átjáró (mely összeköti telefonközpontunkat az internettel) és egy ún. VOIP szolgáltató, amely a kedvező percdíjakat adja. A VOIP legnagyobb előnye, hogy „hálózaton belül” ingyenesek a beszélgetések (pl. akár Kubában is lehetünk hálózaton belül), a vezetékes irányokban pedig sokkal kedvezőbb tarifákkal telefonálhatunk, mint a vezetékes szolgáltatóval. Hátránya, hogy hangminősége még nem éri el a vezetékes telefon színvonalát (de már nem sok választja el tőle).
A hívásátadás, az automata kezelő, a személyi kódos rendszer és különféle megtakarítási lehetőségek természetesen „csak a jéghegy csúcsa”, a kutatásban megjelölt négy legnépszerűbb alközpont vásárlási ok. De rögtön tegyük hozzá: egy megfelelően kiválasztott és szakemberek által telepített telefonközpont sokkal többet tehet vállalkozásunk sikeressége érdekében!
Kapcsolódó cikkek
- Hódít az okostelefonokra csatlakoztatható retró telefonkagyló Amerikában
- Újabb kombinált csomagok a T-Mobile és T-Home kínálatában
- A Heineken Balaton Sound-on fesztiválozik az ACE Telecom
- Tavasztól csökkenhet a telefonálás díja
- Rendkívül kedvező vezetékes telefonajánlat a T-Home-tól
- A legtöbben internetszolgáltatót keresnek
- Búcsú a második tárcsahangtól
- VoIP telefonálás és a vezetékes-mobil konvergencia lehet az év üzleti lehetősége
- Júliusban ismét nőtt a szélessávú internet-előfizetés
- Vezetékes telefon Androiddal
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.