e-Synergy a Flag Zrt.-nél

Az ügyfélkapcsolat-kezelés új fejezete

forrás Prim Online, 2007. március 20. 11:13
Internet alapú értékesítés-támogatás, mérhető és összehasonlítható értékesítési folyamatok, értékesítési előrejelzések és bevételek aktív nyomon követése, valós idejű vezetői jelentések. Mára mindez egyetlen kattintással elérhető a FLAG Informatikai Zrt. számára az Exact e-Synergy innovatív workflow alapú CRM megoldásának köszönhetően.
A FLAG Informatikai Zrt. dinamikus növekedési stratégiáját hatékonyan támogató CRM megoldást keresve talált rá az Exact e-Synergy workflow alapú rendszerére. Az értékesítési tevékenység informatikai támogatása – bár a leggyakoribb IT megoldások közé tartoznak – korántsem egyszerű feladat, hiszen rugalmas, testre szabható, de egyben átlátható és kontrollálható rendszert kell nyújtani, mérhetővé és összehasonlíthatóvá téve a teljes értékesítési folyamat során végzett feladatokat, mindeközben a lehető legkevesebb adminisztrációt róva az értékesítési csapatra.

Más CRM rendszerekkel összehasonlítva az Exact e-Synergy bizonyult a Flag számára a megfelelő megoldásnak; köszönhetően többek között a rugalmas workflow rendszernek és a könnyű kezelhetőségnek.

„A kiválasztási folyamat során az Exact bemutatója meggyőzött minket arról, hogy az e-Synergy megfelel mindazon követelményeknek, amelyeket egy CRM rendszerrel szemben támasztottunk, sőt egyedülálló funkcióival valóban új fejezetet nyit értékesítési csapatunk életében.” – nyilatkozta Kasos Mihály a FLAG Informatikai Zrt. vezérigazgatója.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09