EDS: változás a kommunikációban

forrás Prim Online, 2007. június 12. 10:13

Kalocsai Kinga június 1-jétől az EDS EMEA kommunikációs vezetőség tagjaként folytatja tevékenységét. A magyarországi feladatokat Bátai Anita veszi át.

Kalocsai Kinga hazai piacon szerzett többéves szakmai tapasztalatait kamatoztatja új területen is, hiszen feladatai közé tartozik az EMEA-régió (Európa, Közel-Kelet, Afrika) Best Shore stratégiájának kommunikációja, a globális szolgáltató központok kommunikációjának összehangolása, stratégiájának kidolgozása, kialakítása, a szolgáltató központok ismertségének növelése, valamint a szervezeten belül a régió szerepének növekedését elősegítő ösztönzők kialakítása.

Új tevékenysége mellett Kalocsai Kinga szenior vezetőként továbbra is támogatja a hazai tevékenységet, felelősségi körében marad a kormányzati kommunikáció és kapcsolattartás.

Kalocsai Kinga 6 éve dolgozik a vállalatnál, 2002-től mint a vállalat kommunikációs igazgatója. 2004 óta a hazai teendők mellett ellátta a cseh és lengyel kommunikációs vezetői teendőket is. Stratégiai szerepe volt a kommunikációs programok összehangolásában és tervezésében, az EDS image és reputáció formálásában.

Tanulmányait az Eötvös Loránd Tudományegyetemen végezte, tanári diplomáját követően újságíró és tömegkommunikáció szakon szerezte másoddiplomáját. A Matthias Corvinus Kollégium vendégtanára. Számos külföldi és hazai szakmai gyakorlaton és továbbképzésen vett részt.

Június 1-jétől az EDS Magyarország külső és belső kommunikációs feladataiért Bátai Anita felel.

Bátai Anita 2003 óta dolgozik a vállalatnál, elsősorban az EDS belső kommunikációs feladatait látta el.

A Budapest Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar nemzetközi kommunikáció szakán végzett közgazdászként, jelenleg a Budapesti Corvinus Egyetem Nemzetközi Kapcsolatok szakán folytat posztgraduális tanulmányokat.

Kulcsszavak: CIO +céginfo EDS

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09