EDS: változás a kommunikációban
Kalocsai Kinga június 1-jétől az EDS EMEA kommunikációs vezetőség tagjaként folytatja tevékenységét. A magyarországi feladatokat Bátai Anita veszi át.
Kalocsai Kinga hazai piacon szerzett többéves szakmai tapasztalatait kamatoztatja új területen is, hiszen feladatai közé tartozik az EMEA-régió (Európa, Közel-Kelet, Afrika) Best Shore stratégiájának kommunikációja, a globális szolgáltató központok kommunikációjának összehangolása, stratégiájának kidolgozása, kialakítása, a szolgáltató központok ismertségének növelése, valamint a szervezeten belül a régió szerepének növekedését elősegítő ösztönzők kialakítása.
Új tevékenysége mellett Kalocsai Kinga szenior vezetőként továbbra is támogatja a hazai tevékenységet, felelősségi körében marad a kormányzati kommunikáció és kapcsolattartás.
Kalocsai Kinga 6 éve dolgozik a vállalatnál, 2002-től mint a vállalat kommunikációs igazgatója. 2004 óta a hazai teendők mellett ellátta a cseh és lengyel kommunikációs vezetői teendőket is. Stratégiai szerepe volt a kommunikációs programok összehangolásában és tervezésében, az EDS image és reputáció formálásában.
Tanulmányait az Eötvös Loránd Tudományegyetemen végezte, tanári diplomáját követően újságíró és tömegkommunikáció szakon szerezte másoddiplomáját. A Matthias Corvinus Kollégium vendégtanára. Számos külföldi és hazai szakmai gyakorlaton és továbbképzésen vett részt.
Június 1-jétől az EDS Magyarország külső és belső kommunikációs feladataiért Bátai Anita felel.
Bátai Anita 2003 óta dolgozik a vállalatnál, elsősorban az EDS belső kommunikációs feladatait látta el.
A Budapest Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar nemzetközi kommunikáció szakán végzett közgazdászként, jelenleg a Budapesti Corvinus Egyetem Nemzetközi Kapcsolatok szakán folytat posztgraduális tanulmányokat.
Kapcsolódó cikkek
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Új szolgáltatási üzletág vezető a Fujitsu Siemensnél
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Visszavonul a PlayStation atyja
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.