A YouTube-ot is fogja az új Panasonic tv
A japán elektronikai konszern elnöke, Toshihiro Sakamoto szemléltette a Las Vegas-i rendezvényen a Viera Cast névre keresztelt megoldást, amely a képernyőre varázsolja a Google-hoz tartozó online videóplatformon fellelhető tartalmakat, sőt az értesülések szerint a Picasa adatbázisa is lehívható annak segítségével. Ehhez csupán egy szeélessávú internetkapcsolatra van szükség, a videók és fotók közötti navigálás pedig a speciális távirányítóval válik lehetővé. A Google saját részről azzal is támogatja a Matsushita projektjét, hogy külön a YouTube-os tévéket kiszolgáló szervereket fognak üzembe helyezni, a klipeket pedig jobb minőségben fogják továbbítani a nézőkhöz.
A Viera Cast funkcióval ellátott első Panasonic plazmakészülékek még az idei esztendő első negyedévében megjelennek az amerikai boltok polcain. Az európai forgalmazásról egyelőre nincs hír.
Kapcsolódó cikkek
- 100 millió eladott Vista
- Új Sony szórakoztató PC-k a CES 2008 rendezvényen
- 128 GB Samsung flash SSD
- Két új Motorola mobil, zeneszolgáltatás Ázsiában
- Sony Ericsson: két új Walkman és egy kagylótelefon
- Bill Gates utolsó nagy fellépése
- CES: hat új Panasonic kamkorder
- Bill Gates-el nyit a CES 2008
- A Sony is abbahagyja a rear-projection tévék gyártását
- 31 hüvelykes OLED képernyő a januári CES 2008 kiállításon
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.