Sony Ericsson: 88 millió dolláros szponzorálási szerződés
forrás Prim Online, 2008. január 14. 10:31
A Sony Ericsson négy éves szponzorációs szerződést írt alá Maria Sharapova teniszcsillaggal, hogy a vállalat első nemzetközi márkanagykövete legyen.
Az idén áprilisban 21. életévét betöltő, kiemelkedően tehetséges orosz sportolónő egy sor új, innovatív vásárlói márkakampányban vesz majd részt, hogy mozgósítsa a Sony Ericsson meghatározó célközönségét, ami Maria teniszpályán kívüli szerepeltetésével valósul meg. Maria a Sony Ericsson dizájn csapatával is együtt fog dolgozni egyes termékek és kiegészítők fejlesztésében. A megállapodás kiegészíti a WTA Tour versenysorozat 2005 januárjában aláírt hat éves, 88 millió dolláros névadó szponzorálási szerződését, amely a női sporttörténelem legnagyobb értékű támogatása.
Kapcsolódó cikkek
- Pannon: megbízható háttér a jégkorongnak
- UIQ Technology: Nagy reményű k+f központ Budapesten
- Pannon internet a kéziseknek a VB-re!
- A tagok ihlették az SAP új közösségi hálózati elismerési programját
- A Vodafone támogatja a magyar vízilabda sportot
- Távozik a Sony Ericsson elnöke
- Profitnövekedés a Sony Ericssonnál profitfigyelmeztetés a Motorolánál
- Microsoft IT a 2008-as pekingi olimpián
- Sony Ericsson: 27 százalékos részesedés a magyar piacon
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak