Sony Ericsson: 88 millió dolláros szponzorálási szerződés

forrás Prim Online, 2008. január 14. 10:31

A Sony Ericsson négy éves szponzorációs szerződést írt alá Maria Sharapova teniszcsillaggal, hogy a vállalat első nemzetközi márkanagykövete legyen.

Az idén áprilisban 21. életévét betöltő, kiemelkedően tehetséges orosz sportolónő egy sor új, innovatív vásárlói márkakampányban vesz majd részt, hogy mozgósítsa a Sony Ericsson meghatározó célközönségét, ami Maria teniszpályán kívüli szerepeltetésével valósul meg. Maria a Sony Ericsson dizájn csapatával is együtt fog dolgozni egyes termékek és kiegészítők fejlesztésében. A megállapodás kiegészíti a WTA Tour versenysorozat 2005 januárjában aláírt hat éves, 88 millió dolláros névadó szponzorálási szerződését, amely a női sporttörténelem legnagyobb értékű támogatása.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36