MELT: gazdára lel a magyar elektronika
Az nagy múltú Elektronet szakfolyóirat szerkesztőségéből kiinduló kezdeményezés az iparban, kereskedelemben, oktatásban dolgozó szakemberek körében kedvező visszhangra talált. A MELT tagjai a Magyarországon, az elektronikai szakterületen tevékenységet kifejtő (tehát a nemzetgazdasági összértéket gyarapító) cégek és magánemberek (korlátozott tagság) lehetnek. A választott tisztségviselők: Lambert Miklós elnök, Heiling Zsolt alelnök, Ikladi Péter ügyvezető. A MELT tiszteletbeli elnöke Dr. Gyulai József akadémikus. A bírósági bejegyzést követően, várhatóan még február hónapban indulhat az érdemi egyesületi munka.
További információ: www.endrich.hu
Kapcsolódó cikkek
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- 857 millió vásárló az interneten
- Informatikai adományozó program civil szervezetek támogatására
- BSA: az illegális szoftverhasználat visszaszorítása jelentősen növelné a gazdaság teljesítményét
- Nő a Vista elfogadottsága vállalati környezetben
- Adatbiztonság: A globális TMT vállalatok egy helyben toporognak
- Új "háromtényezős" vállalati fenntarthatósági stratégia
- Óriás növekedés a konzolpiacon
- Adatbiztonság: a TMT vállalatok egy helyben toporognak
- IDC: lassuló IT kiadás-növekedés 2008-ban
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.