Nemek és megyék szerint célozható hirdetések az iWiW-en

forrás Prim Online, 2008. március 27. 17:01

Mostantól az iWiW-en lehetővé válik a hirdetések nemek és megyék szerinti megjelenítése. Magyarország legnagyobb közösségi portálján a hirdetők úgy állíthatják be a hirdetéseket, hogy azok az adott megyéből származó, adott célcsoport nemére vonatkozóan jelenjenek meg.

A több mint 3,5 millió regisztrált felhasználóval rendelkező iWiW és az ETARGET – a hazai tartalomhoz igazított kattintás alapú szöveges hirdetési piac vezetője – közti megállapodásnak köszönhetően a felhasználók számára a nemek és megyék szerint célzott hirdetések egyre értékesebbé és tartalmukat tekintve érdekesebbé válnak, miközben azok jelentős anyagi megtakarítást jelenthetnek.

Ezentúl egy helyi szinten vagy legfeljebb néhány megyében „érdekelt”vállalkozás képes lesz hirdetéseit az adott megyéből származó célcsoporthoz eljuttatni, miközben nemek szerint is megcélozhatja az érdeklődőket. Ugyanígy a hirdetések nemek és megyék szerinti „szűrése” a nagyvállalatokat és a médiaügynökségeket is hozzásegítheti ahhoz, hogy lényegesen pontosabban kommunikálhassanak a célközönségükkel.
A célzott hirdetések beállítására a www.etarget.hu ügyfélfiókjában van lehetőség.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05