Keresőmarketing konferencia és workshop üzleti döntéshozóknak

forrás Prim Online, 2008. április 15. 18:03

Manapság egyre többet hallunk a keresőmarketingről, az online marketing legdinamikusabban fejlődő irányvonaláról. Bár abban szinte mindenki egyetért, hogy ez a téma egyre nagyobb fontossággal bír, jelenleg még a marketing-vezetők és üzleti döntéshozók között is igen nagy tanácstalanság tapasztalható abban a kérdésben, hogy miképp tudnák a keresőoptimalizálást és keresőmarketinget hatékonyan alkalmazni saját marketing stratégiájukban, illetve milyen szempontok alapján érdemes meghozni a témával kapcsolatos döntéseiket. A 2008. április 24-25-én Tihanyban megrendezendő esemény elsősorban az ő számukra kíván hatékony és átfogó betekintést nyújtani a témába.

A konferencia szervezői a rendezvény első napjára elsősorban turisztikai szakembereket, valamint ebben az iparágban tevékenykedő vállalkozásokat várnak. A konferencia keretében választ kaphatnak olyan kérdésekre, hogy mikor érdemes optimalizálnunk vagy mikor érdemes inkább az AdWords hirdetés mellett döntenünk, illetve milyen eszközök és technológiák állnak rendelkezésünkre, ha meg akarjuk sokszorozni a weboldalunkról érkező megkeresések számát. A szervezők a második napon tartott workshop-ra elsősorban marketinges szakembereket várnak, akik mélyebben megismerkedhetnek a mérhető, analitikus marketing módszerekkel, amelyek révén drasztikusan növelhető a konverziós arány, azaz a látogatók ügyféllé válása.

Az előadásokat főként a szervező cég, a WebMa Analitikus Keresőmarketing szakértői tartják, de vendég előadóként tiszteletét teszi Peresztegi Zoltán is, a Google magyarországi képviselője, illetve David White, Anglia egyik legismertebb keresőoptimalizáló cégének, a Weboptimiser Ltd-nek az ügyvezetője is. David White, aki az IAB (Európai Interaktív Reklám Iroda) brit Kereső Tanácsának és Keresési Munkacsoportjának az elnöke is, gyakorlati tapasztalatait fogja megosztani arról, hogyan is működik a keresőmarketing egy a hazainál sokkal fejlettebb és nehezebb pályán, mire kell felkészülnünk itthon, és hogyan szállhatunk ringbe az angol nyelvű piacon.

További információk és jelentkezés: http://www.webma.hu/Keresomarketing_konferencia_Tihanyban.html

Kulcsszavak: marketing konferencia

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Dizájnkiállításon és konyhai szakkiállításon is megmutatja magát a Samsung

A Samsung két milánói eseményen vesz részt idén áprilisban. A vállalat az EuroCucina 2024 konyhai szakkiállításon az összekapcsolt otthonok jegyében mutatja be új, prémium konyhai eszközeit és az életstílust, amit a készülékek kínálhatnak. A Milánói Design Hét Fuorisalone 2024 eseményén rendezett dizájnkiállításán pedig művészileg is megmutatja a látogatóknak a vállalat formatervezési filozófiáját.

2024. április 15. 19:32

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Ez lehet a rohamosan terjeszkedő olcsó kínai webshopok igazi ellenfele

Miközben az olcsó, kevésbé minőségi árut kínáló kínai cégek gőzerővel árasztják el Európát a termékeikkel, egyre többen fordulnak egy új alternatív vásárlás felé. Ez a jelenség a közösségi finanszírozás megjelenése az online vásárlásban, ami a prémium és luxus színvonalat teszi elérhetővé. Az alacsony ár mindkettőben közös, eredményben viszont drasztikusan eltér egymástól a kétfajta vásárlás.

2024. április 15. 17:59

2023-ban harmadjára ért el platina minősítést a Bridgestone

A Bridgestone EMEA (Európa, Közép-Kelet és Afrika régió) ismét megkapta a platina minősítést a neves fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis által. A szervezet 2023-ban már a harmadik egymást követő alkalommal nyerte el az EcoVadis legmagasabb besorolását, amivel a Bridgestone EMEA az EcoVadis által világszerte 220 iparágban értékelt 130 000 vállalat legjobb 1 százalékba került.

2024. április 15. 16:21

Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás

Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját.  Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt. 

2024. április 15. 13:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09