Nem kapkodják a Blu-ray eszközöket
A Blu-ray tábor fényes győzelmet aratott a HD-DVD fölött, ám ennek ellenére sincs okuk az ünneplésre, hiszen a kereskedők nem számolnak be jelentős forgalomnövekedésről, mintha a vásárlókban nem tudatosult volna, hogy ez a szabvány a jövő - olvasható az ABI Research piackutató legfrissebb jelentésében. A felmérésben részt vevő ezer megkérdezettnek több mint a fele azt nyilatkozta, hogy egyelőre nem foglalkoztatja őket a Blu-ray, és csupán a válaszadók 23%-a jelentette ki, hogy venni fog egy a formátumát támogató lejátszót, azonban erre valamikor jövőre kerítenek sort.
A képminőséget illetően a megkérdezettek fele úgy gondolja, hogy a Blu-ray sokkal jobb minőséget garantál, mint a DVD, 40% viszont csupán csekélyke különbséget észlel. A piackutatók álláspontja szerint a fogyasztók azért tartózkodnak a kéklézeres megoldástól, mert az egyelőre iszonyúan drága, másrészt pedig a vöröslézeres lejátszókhoz képest a minőségjavulás nem annyira látványos, mint annak idején a VHS és a DVD között.
Kapcsolódó cikkek
- A rivális formátum kifejlesztője is beszáll a Blu-ray piacra
- DVDFab HD Decrypter
- A formátumháború után emelkednek a Blu-ray lejátszók árai
- A Microsoft is lemondott a HD DVD-ről
- A Toshiba hivatalosan is bejelentette: kivonul a nagy felbontású DVD-piacról
- Mindenki nyer a DVD-harc lezárulásával
- Eldőlt a DVD háború, a Toshiba kifuttatja a HD DVD-t
- A kiskereskedelemből is kiszorulóban a HD DVD
- Újabb szög a HD DVD koporsójában
- A Plextor még nem mondott le a HD DVD-ről
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.