Canalys: a Mio vezető pozícióban a CEE régió GPS piacán
A brüsszeli Canalys piackutató cég legfrissebb jelentése szerint a Mio Technology első helyen áll a közép- és kelet-európai (CEE) régió GPS piacán. A tajvani vállalat minden eddiginél jobb eredményt ért el a második negyedévben – részesedése a GPS eszközök piacán meghaladta a 35%-ot -, ami vezető pozíciót biztosít a Mio számára a közép- és kelet-európai régióban.
A Mio Technology 82%-ot meghaladó piaci részesedésével szintén első helyen áll a PDA (Personal Digital Assistant) eszközök piacán. A 2002-ben alapított mobil navigációs technológiákkal és termékek gyártásával foglalkozó vállalatnak jelenleg egyaránt vannak telephelyei Tajvanban, Kínában, Észak-Amerikában, Ausztráliában, Japánban és Dél-Koreában. A Mio Technology több mint 1500 embert foglalkoztat világszerte és termékei 47 országban kaphatók. A vállalat a mobil navigációs termékek széles választékát kínálja, beleértve a jármű-navigációs rendszereket, kézi eszközöket, és a GPS PDA telefonokat és eszközöket, melyek segítségével még egyszerűbbé válik a világ felfedezése.
Anna Janas, a Mio CEE régiós üzletágának márkamenedzsere úgy értékelte a Canalys Report 2008 jelentésben foglaltakat, hogy a 35%-ot meghaladó részesedés kiemelkedő teljesítmény egy olyan piacon, ahol igen erős a konkurens gyártók versenye. Az eredmények nyomán a Mio feljogosítva érzi magát, hogy még több pénzt fordítson szolgáltatásai színvonalának javítására, például ingyenes térképfrissítésekre vagy modern telefonos ügyfélszolgálatra.
Kapcsolódó cikkek
- Ígéretes hazai fejlesztésű forgalomfigyelő okostelefonokra
- Mezítlábas navigáció
- Újabb térképszoftver-céget vett a Nokia
- GPS-szel keresik a galambraj vezérét
- Ingyenes térképfrissítés: Budapesttől Bólyig
- Új Mio Moov V780 navigációs készülék a CeBIT-en
- Közel másfél millióan töltötték le a Nokia ingyenes navigációs szoftverét
- Nokia navigáció teljesen ingyen
- Megjelent az iGO My way 2009 két Kelet-Európa csomagja iPhone-ra
- Az Év Navigációs Hangja
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB E-mobility a SMART márkájú villanyautót vásárlók otthonában kínál járműtöltési megoldást
A járművezetők régóta élhetnek azzal a lehetőséggel, hogy a járművüket már a vásárlás helyszínén testre szabhatják. Az új, prémium kategóriás, intelligens, teljesen elektromos hajtású SMART autómárkával ezt a választási lehetőséget és rugalmasságot most az otthoni töltő telepítésére is kiterjeszthetik, és az ABB E-mobility által nyújtott otthoni fulfillment (rendelésteljesítési) szolgáltatásnak köszönhetően könnyedén megszervezhetik a telepítést.
Átadták Magyarország legnagyobb autótöltő állomását
A Metrodom, a Smart Digital és a KIA közös Metrodom IN/Charge esemény keretében adta át Magyarország eddigi legnagyobb autótöltő állomását a Metrodom River mélygarázsában. A lakópark több ütemben fejlesztett töltési infrastruktúrája összesen 336 EV autó töltésére lesz képes világviszonylatban is kiemelkedő technológiai teljesítménnyel.
Erősödő partnerség a BMW-vel
Az Állam- és Jogtudományi Kar, valamint a Gazdaságtudományi Kar csatlakozásával bővült a BMW és a Debreceni Egyetem közötti stratégiai együttműködési megállapodás. A szerződésmódosítást kedden írták alá az egyetem és az autógyár vezetői.
A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
A Continental PremiumContact 7 abroncsa „Példás" minősítést nyert el a német Auto Bild szaklap által legutóbb közzétett teszten (24/03/07. szám), melyen 54 másik nyári autógumit vizsgáltak. A 205/55 R 16 méretű nyári modelleket egy VW Golf VIII-on tesztelték. Az Auto Bild szerkesztői értékelésükben a következőket írták a PremiumContact 7-ről: „Prémium futófelületi mintázat, példaértékű teljesítmény vizes és száraz úton egyaránt, a legrövidebb vizes és száraz féktávolság, jó futásteljesítmény". A Continental Uniroyal márkájú RainSport 5 abroncsa „kielégítő” minősítést kapott a vizes időjárási körülmények között tanúsított tulajdonságainak köszönhetően.
Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé
Figyelemre méltóan gyors változásoknak lehetünk tanúi manapság az autóiparban – gondoljunk akár a vezetéstámogató rendszerekre, az elektrifikációra vagy az újrafelhasználásra. Átalakulnak a vásárlási szokások is, az autószalonok helyett egyre többen vesznek járművet online. A generatív mesterséges intelligencia pedig várhatóan még több változást kényszerít ki. Az iparág saját versenyképességének fenntartásáért nagy figyelmet fordít a digitalizációra.