Szelektív nem fizetői szintre sorolta az Invitel-csoportot az S&P
Szelektív nem fizetői (SD) sávba süllyesztette szerdán a magyarországi székhelyű Invitel Holdings A/S vezetékes távközlési szolgáltató, valamint a hozzá kapcsolódó Magyar Telecom B.V. és HTCC Holdco I B.V. társaságok hosszú távú cégbesorolásait a Standard & Poor's.
A nemzetközi hitelminősítő közölte, hogy a besorolások az eddigi, mélyen spekulatív "CC" szintről romlanak tovább a részleges nem fizetésre utaló "SD" osztályzatra.
A Standard & Poor's már szeptemberben, az akkor végrehajtott agresszív leminősítés után kilátásba helyezte, hogy ha az Invitel Holdings a javasolt módon végrehajtja tőkeátrendezését, az érintett adósságkonstrukciók osztályzata nem törlesztőre romlik tovább. Erre utalt az akkor érvényben hagyott negatív kilátás.
Az S&P szerdán azonban közölte: a következő napokban megvizsgálja a kialakult tőkeszerkezetet, és ha újabb fejlemény nem történik, várhatóan "CCC plusz"-ra emeli vissza a vállalatcsoport besorolását, stabil kilátással.
Az Invitel a piacvezető alternatív vezetékes távközlési és széles sávú internetszolgáltató Magyarországon. Jogelődje, a HTCC korábban megvásárolta az osztrák székhelyű Memorex Telex Communications AG kibocsátott 95,7 százalékát, ezáltal az Invitel a legnagyobb nemzetközi nagykereskedelmi szolgáltató Közép- és Kelet-Európában.
Kapcsolódó cikkek
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
- Kapsch CarrierCom: lezárult a Nortel-divíziót érintő felvásárlás
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Mobilüzletágat alakítana ki a UPC
- Nemzetközi cégé lett a magyar egészségügyi informatikai vállalat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.