Bemutatkozott az Icon7 VOX Bluetooth headset termékcsaládja
A prémium kategóriát képviselő VOX Touch multipoint Bluetooth headseta csúcstechnológia és esztétikus megjelenés harmóniáját célozza. Az összes hívásfunkció elérhető a készülék szimpla megérintésével, a beépített érintőpanelnek köszönhetően. A headsetet multipoint technológiával is ellátták, így tulajdonosa egy időben használhatja azt számítógépével és mobiltelefonjával, anélkül, hogy egyetlen hívást is el kellene mulasztania. További főbb jellemzők: telefonfunkciók használata érintéssel; hordozható töltőállvány; kétféle ergonomikus füldugó, összesen 6 méretben; bluetooth 2.1+EDR; automata hangerősítés; zajszűrés. Javasolt bruttó felhasználói ára 21 ezer forint.
A második, a VOX Performa multipoint Bluetooth headset továbbfejlesztett kettős mikrofon kivitelezésű technológiával rendelkezik, amely a lehető leghatékonyabban szünteti meg a környezetből beszivárgó zajhatásokat. Jellemzője továbbá a legújabb multipoint technológia, amelyk segítségével a headset bárhol és bármikor PC-vel és mobiltelefonnal is használható. További jellemzői: kétféle ergonomikus füldugó, összesen hat méretben 6 óra beszéd- és 170 óra készenléti idő; Blurtooth 2.1+EDR; kettős mikrofon kivitelezésű zajszűrés.
A harmadik bemutatott készülék, a VOX Bluetooth headset belépőszintű, olcsó modell. Főbb jellemzői: egyetlen (multifunkciós) gomb segítségével elérhető az összes hívásfunkció, egyszerű használat, magas hangminőség 6 óra beszéd-, 150 óra készenléti idő; 2-féle ergonomikus füldugó összesen 6-féle méretben; Bluetooth 2.0+EDR. Javasolt bruttó felhasználói ára: 6500 Ft.
A bemutatott három új eszköz már kapható egyes Icon7-viszonteladóknál.
Kapcsolódó cikkek
- Az energiatakarékosságra összpontosít az új Bluetooth szabvány
- Vezeték nélküli headsettel órákig
- Energiatakarékosság jegyében fogant a Bluetooth 4.0
- Dizájnos Bluetooth headsetek a BMW-től és a MINI-től
- Headset gyűrűsujjon
- A gyengéd érintést "szereti" az új Bluetooth Headset
- Három készülékkel kommunikáló Headset
- Érintésérzékelős Philips Bluetooth headset
- Logitech vezeték nélküli VoIP-telefonos headset
- BlueAnt A1 hangvezérelt Bluetooth headset
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.