Önálló mobilmárkaként jelenik meg a djuice

forrás Prim Online, 2010. április 9. 17:24

A djuice márka a jövőben a Telenor csoport önálló márkájaként működik tovább Magyarországon.

A djuice a jövőben csak 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat. Tarifáit és márkaszolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja. Túllépve a már megszokott telekommunikációs szolgáltatásokon, az előfizetések mellé folyamatos közösségi kedvezményeket kínál minden djuice előfizetőnek divatüzletekben, koncerteken, bulikon és partikon. De ugyanígy kedvezményeket biztosít majd kulturális intézményeknél, múzeumok belépőinél vagy könyvesboltokban is.

A djuice az első nyílt forráskódú mobilmárkaként határozza meg magát. A márka mindennapi működésének meghatározó része a folyamatosan működtetett fogyasztói tanácsadó panel, melynek 15 és 26 év közötti tagjai, kritikájukkal, ötleteikkel külső tanácsadókként segítik a djuice csapat munkáját. Már az elmúlt fél évben is folyamatos tesztelés és kutatás mellett született meg az új djuice.

Így alakultak ki például az új tarifa csomagok (számlás 20, kártyás 29, stb.) és az első olyan közösségi tarifa is, ahol akár 1 millió 15-26 éves fiatal beszélhet 0 forintért egymás közt.
 
A djuice kivonul a Pannon boltjaiból és saját, országos üzlethálózatot épít. Szolgáltatásait és az előfizetéseket csak az április elejétől folyamatosan nyíló djuice üzletekben lehet megvásárolni. A hagyományos boltoktól eltérően a djuice üzletei, a djuice café-k kávézóként, találkahelyként is működhetnek. Ezt szolgálja az ingyenes internetezési lehetőség, a kávékínálat, a kihelyezett székek és asztalok. Budapesten egy innovatív, Magyarországon még nem ismert értékesítési koncepciót is megvalósít a márka, ez az U26 djuice clubshop. A Nyugati téren, az Eiffel irodaházban április 9-től működő U26-ban az értékesítésen túl, zenei és kulturális programok, előadások, látványkonyha, bár, terasz várja a közönséget. Az U26 djuice clubshop 3 napos programindító és nyitó fesztiválja április végén kerül megrendezésre.

A djuice saját közösségépítő programot indít. A MyLife nem egy hagyományos hűségprogram, nem a djuice-nál elköltött forintokért jutalmazzák az előfizetőt, hanem a fiatalok életének egyéb területein folytatott tevékenységeket, elért eredményeket honorálják. A sportolással, tanulással, környezetvédelemmel kapcsolatos aktív és hasznos időtöltést is extra pontokkal díjazza a MyLife rendszer. Pontot ér, ha a közösség tagja nyelvvizsgát szerez, ha rendszeresen sportol, ha örökbefogad egy állatot, vagy ha elmegy megnézni egy kiállítást múzeumban. A MyLife részesei csak a djuice ügyfelei lehetnek. Az előfizetéskor kapott és a mobiltelefonokra ragasztott RFID-matrica (Radio Frequency IDentification) lesz a közösségi azonosító. Ezzel az azonosítóval érhetőek el továbbá 10-20 százalékos kedvezmények a partnerüzletekben vagy egyéb programokon. A divatüzletekbe RFID-leolvasókat telepít a djuice, a koncerteken, kulturális rendezvényeken pedig mobil leolvasók biztosítják a kedvezmény igénybevételét. A közösségépítő program on-line felülete lehetőséget fog nyújtani arra is, hogy a fogyasztók maguk szavazzák majd meg, milyen programokat támogasson a djuice. 

A djuice jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik. Magyarországon már hat éve van jelen és több mint 400 000 előfizetője van.

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Yettel: Új országos rekord született

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven – kereskedelmi szolgáltatását, amit a rekordkísérletben résztvevők egy országon átívelő, a mobilhálózat által összekapcsolt közös zenéléssel ünnepeltek meg. A mobiltársaság törökbálinti székházában és az ország több pontjáról 5G-hálózaton kapcsolódtak a helyszínek, és így a résztvevők egy új, hivatalosan is regisztrált országos rekordot állítottak fel.

2024. március 26. 17:11

A HONOR Magic6 Pro elérte a DXOMARK legmagasabb pontszámát

A HONOR Magic6 Pro lett a világ legjobb fényképezős okostelefonja, ugyanis a DXOMARK kamerarangsorának az élén végzett. A figyelemre méltó, 158-as DXOMARK pontszámot elérve a HONOR Magic6 Pro bizonyítottan az okostelefonos fényképezés új mérföldköve. Ez az elismerés rávilágít arra, hogy a HONOR továbbra is elkötelezett az okostelefonok fejlesztése iránt: egyszerre feszegeti a technológia határait és kínálja a legjobb élményt a felhasználóknak.

2024. március 20. 14:18

A legolcsóbb mobilokból a legjobbakat a boomerek veszik a Rejoynál

Bár sokan azt gondolhatják, hogy a felújított készülék piacterén főleg a legolcsóbb készülékeket keresik a magyar vásárlók, a Rejoy.hu-nál gazdára találó készülékek kétharmada közép vagy felső árkategóriájú, és csak egyharmada alsó kategóriás. Míg összességében a kilencvenes években született vásárlók rendelik a legnagyobb tudású, így legmagasabb árú mobilokat a Rejoytól, a baby boomer és X generációs vásárlók a belépő szintű készülékekből választják maguknak a legjobbakat.

2024. március 16. 12:18

A HONOR még izgalmasabbá teszi a tavaszt

Végre megérkezett a tavasz, ami meleget, szép időt és persze több lehetőséget jelent! Ezek kihasználásához pedig a HONOR most pár hasznos alkalmazást ajánl, amik segítenek a maximumot kihozni most, hogy végre ki lehet mozdulni otthonról – de akkor is, ha maradnánk.

2024. március 14. 19:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05