LG: arccal a környezetvédelem felé
Az Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában tevékenykedő szervezetek, az Underwriters Laboratories Inc. (UL), az Intertek és a CSA International szigorú vizsgálatoknak vetik alá az LG termékeit, hogy azok garantáltan megfeleljenek az energiatakarékosságra vonatkozó elvárásoknak és a vonatkozó jogszabályi követelményeknek. Az LG termékeit önkéntesen nyújtja be mindhárom minősítő szervezethez, ezzel tovább erősítve elkötelezettségét az energiahatékonyság iránt.
Az LG olyan termékek gyártásával, amelyeknek energiatakarékosságát független szervezetek tanúsítják, azon vezető gyártók közé tartozik, amelyek számára az energiatakarékosság nemzetközi ügye kiemelten fontos. „Ez a kezdeményezés is példázza proaktív szemléletünket a felelős energia-felhasználás, illetve a teszt eredményeink megbízhatósága terén” - jelentette ki Yong Nam, az LG Electronics vezérigazgatója.
A megállapodás értelmében az UL, az Intertek és a CSA International globális szinten megvizsgálja az LG gyáraiból származó termékeket, kezdésként kilenc kategóriában (pl. hűtőszekrények, légkondicionálók, mosógépek és televíziók). A három testület az LG Electronics Energy Assurance Program (LEAP) keretei között értékeli a vállalat fejlődését, amely az egységes energiafogyasztási teljesítményt, valamint a gyártási folyamatok energiahatékonyságát vizsgálja.
Kapcsolódó cikkek
- A világ legkeskenyebb okostelefonja és szemüveg nélküli 3D kijelző
- Wi-Fi Direc: vezeték nélküli adatátvitel Hotspot nélkül is
- Hol tart a fogyasztói elektronika 2011-ben?
- Okos mérőeszközökkel a tudatos fogyasztásért
- Közös érdek az elektronikai hulladék szelektív gyűjtése
- Az LG töretlenül hisz a 3D-ben, ezt januárban is megmutatja
- Változatlan az elektronikai hulladékok kötelező begyűjtési aránya
- Ennio Morricone zenét komponál az LG okostelefonokhoz
- Diákok fejleszthetnek Android alkalmazásokat LG telefonokra
- Nem minden 3D szemüveg kényelmetlen és csúnya
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.