Nem olcsó a Microsoft első 3D játékkonzolja
Nem olcsó a Microsoft első 3D játékkonzolja iparági elemzők szerint. A novembertől megvásárolható 150 dolláros (33 ezer forintos) Kinect a legolcsóbb Xbox 360-as konzollal együtt 299 dollárba fog kerülni, de a szakemberek szerinti magas ár ellenére is milliós fogyásra lehet számítani karácsony előtt.
A Microsoft elsősorban a több mint 40 millió Xbox 360-tulajdonost kívánja megcélozni az új mozdulat- és érzelemfelismerő hardverrel, amelyből mintegy 3 milliós eladást jósolnak az ünnepek előtt. Az elemzők azonban úgy vélik, hogy ez az ár még nem elég vonzó ahhoz, hogy a felhasználók a rivális konzoloktól Xbox 360-ra váltsanak.
"A csomagban mindennel együtt 299 dollárért kínált Kinect még mindig 100 dollárral drágább, mint a piacvezető Nintendo Wii" - magyarázta Michael Pachter a Wedbush Morgan elemzője, hozzátéve, hogy ezen az áron a Microsoftnak nem lesz esélye arra, hogy átvegye a vezetést.
Michael Gartenberg iparági szakértő szerint viszont a Kinect a vártnál magasabb árába beszámított játékkal együtt már nem is annyira sokkoló. Főként, ha az árat a Sony PS3-hoz hasonlítják. A szeptemberben megjelenő PS3 plus, amelyben mozgásalapú vezérléshez szükséges kiegészítők is lesznek 479 dollárba (100 ezer forintba) fog kerülni Amerikában.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes kalózos játék és tesztek a MS karácsonyi kosarában
- Új Halo játék évente?
- Kikerült a netre a Halo Reach, a Microsoft nyomoz
- Olajkatasztrófa Xbox videójáték
- Egyetlen integrált lapka az új Xboxban
- Halo Reach béta május 19-én
- USB flash támogatást kap az Xbox 360
- Az idei E3-on debütál (újra) a Microsoft Project Natal
- Microsoft videójáték PC-re, Xbox-ra és Windows Phone 7-re
- Jönnek a limitált 250 GB-os Xbox-ok
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba
Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.
Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra
A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.