Információbiztonságban is élen jár a NEXON

ISO27001 tanúsítványt szerzett a humáninformatikai vállalat

forrás Prim Online, 2010. július 27. 13:59

Megszerezte az adatbiztonsággal kapcsolatos ISO 27001-es tanúsítványt a NEXON. A vállalat egy éves előkészítés után egy komplett Információbiztonsági Irányítási Rendszert vezetett be.

A NEXON szolgáltatásai keretében, illetve saját fejlesztésű szoftvereivel személyes adatokat kezel, így az információbiztonság fejlesztése a vállalat életében elsődleges szerepet játszik. A társaság eddig is kiemelt figyelmet fordított a biztonságra, most pedig nemzetközi szabványnak megfelelő Információbiztonsági Irányítási Rendszert vezetett be. A rendszer bevezetése során a cég felmérte, milyen veszélyek fenyegethetik a NEXON által kezelt információkat és eszközöket (például villámcsapás, betörés, vírustámadás). Ezután a feltárt kockázatok mentén számos lépést tett a lehetséges veszélyek kiküszöbölése érdekében, például tartalék szervereket telepített, új tűzfalrendszert alakított ki, illetve tovább szigorította a jelszavak használatával kapcsolatos gyakorlatot.

Audit bizonyítja az eredményességet


A NEXON a most bevezetett Információbiztonsági Irányítási Rendszert júniusban auditáltatta a DIGART International LTD.-vel, egy svájci székhelyű független szakértő vállalattal. A vizsgálat szerint a NEXON gondosan felmérte az információit fenyegető veszélyeket és azok ellen hatékony intézkedéseket vezetett be, így megfelelően tud reagálni a felmerülő biztonsági incidensekre. A vállalat az eredmény alapján megszerezte az ISO 27001-es tanúsítást.

„A NEXON sikeres üzleti vállalkozásként és jogkövető, társadalmi felelősséget vállaló piaci szereplőként nem hagyhatja figyelmen kívül az információbiztonság növekvő jelentőségét” – jegyezte meg Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója a tanúsítás kapcsán. – Eddig is szigorú informatikai és humánpolitikai előírások garantálták ügyfeleink adatainak biztonságát, az ISO 27001-es tanúsítvány azonban már egyértelműen bizonyítja, milyen jelentős erőfeszítéseket teszünk ezen a téren”- tette hozzá az ügyvezető.

Mi az az ISO 27001?


A piac igényeit is figyelembe vevő ISO 27001 nemzetközi rendszerszabványt a Nemzetközi Szabványügyi Szervezet (ISO) és a Nemzetközi Elektrotechnikai Bizottság (IEC) dolgozta ki annak érdekében, hogy a vállalatok információkezelési rendszereit egységes követelménynek megfelelően értékelhessék. A tanúsítvány követelményrendszere összhangban áll a minőségirányítási (ISO 9001) és környezetirányítási (ISO 14001) szabványokéval - a rendszerek a NEXON-nál is összehangoltan működnek. 

A NEXON által megszerzett ISO 27001 tanúsítás a vállalat teljes tevékenységére érvényes, így szoftverfejlesztésére, ügyfélszolgálatára, outsourcing-, illetve a nemrégiben bevezetett felhő alapú, hoszting szolgáltatására és teljes ügyfélkezelési folyamatára.

Kulcsszavak: Nexon +céginfo

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással

A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.

2024. március 26. 19:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05