Információbiztonságban is élen jár a NEXON
ISO27001 tanúsítványt szerzett a humáninformatikai vállalat
A NEXON szolgáltatásai keretében, illetve saját fejlesztésű szoftvereivel személyes adatokat kezel, így az információbiztonság fejlesztése a vállalat életében elsődleges szerepet játszik. A társaság eddig is kiemelt figyelmet fordított a biztonságra, most pedig nemzetközi szabványnak megfelelő Információbiztonsági Irányítási Rendszert vezetett be. A rendszer bevezetése során a cég felmérte, milyen veszélyek fenyegethetik a NEXON által kezelt információkat és eszközöket (például villámcsapás, betörés, vírustámadás). Ezután a feltárt kockázatok mentén számos lépést tett a lehetséges veszélyek kiküszöbölése érdekében, például tartalék szervereket telepített, új tűzfalrendszert alakított ki, illetve tovább szigorította a jelszavak használatával kapcsolatos gyakorlatot.
Audit bizonyítja az eredményességet
A NEXON a most bevezetett Információbiztonsági Irányítási Rendszert júniusban auditáltatta a DIGART International LTD.-vel, egy svájci székhelyű független szakértő vállalattal. A vizsgálat szerint a NEXON gondosan felmérte az információit fenyegető veszélyeket és azok ellen hatékony intézkedéseket vezetett be, így megfelelően tud reagálni a felmerülő biztonsági incidensekre. A vállalat az eredmény alapján megszerezte az ISO 27001-es tanúsítást.
„A NEXON sikeres üzleti vállalkozásként és jogkövető, társadalmi felelősséget vállaló piaci szereplőként nem hagyhatja figyelmen kívül az információbiztonság növekvő jelentőségét” – jegyezte meg Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója a tanúsítás kapcsán. – Eddig is szigorú informatikai és humánpolitikai előírások garantálták ügyfeleink adatainak biztonságát, az ISO 27001-es tanúsítvány azonban már egyértelműen bizonyítja, milyen jelentős erőfeszítéseket teszünk ezen a téren”- tette hozzá az ügyvezető.
Mi az az ISO 27001?
A piac igényeit is figyelembe vevő ISO 27001 nemzetközi rendszerszabványt a Nemzetközi Szabványügyi Szervezet (ISO) és a Nemzetközi Elektrotechnikai Bizottság (IEC) dolgozta ki annak érdekében, hogy a vállalatok információkezelési rendszereit egységes követelménynek megfelelően értékelhessék. A tanúsítvány követelményrendszere összhangban áll a minőségirányítási (ISO 9001) és környezetirányítási (ISO 14001) szabványokéval - a rendszerek a NEXON-nál is összehangoltan működnek.
A NEXON által megszerzett ISO 27001 tanúsítás a vállalat teljes tevékenységére érvényes, így szoftverfejlesztésére, ügyfélszolgálatára, outsourcing-, illetve a nemrégiben bevezetett felhő alapú, hoszting szolgáltatására és teljes ügyfélkezelési folyamatára.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Őrzi pozícióit a kkv-piacon a Magyar Telekom
- Másodszor is az "Év Üzleti Partnerének" választotta a Noreget az IBM
- SAP: 34%-os növekedés a hazai kisvállalati ERP szektorban- díjazott partnerek
- Csökkentek a legnagyobb csehországi mobilszolgáltató bevételei tavaly
- Magyar Telekom: kisebb bevétel, veszteség 2011-ben
- Ötvenforintos osztalékot javasol a Magyar Telekom
- Javult a GTS távközlési szolgáltató eredménye tavaly
- Megugrott tavaly a legnagyobb cseh internetes üzlet forgalma
- Vizsgálat indult az Apple kínai beszállítóinál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.