Aki nem vált 4-5 évente, akár 40%-kal is kevesebbet keres
A Work Force ingyenes karrier tanácsadó programot indít
A magyar munkavállalók döntő többsége csak akkor néz körbe a munkaerőpiacon, amikor megszűnik a munkája, vagy fel akar mondani. Így csak kevesen vannak tisztában azzal, mennyit is érnek valójában. Pedig legalább 4-5 évente érdemes lenne „mérlegre tenni” magunkat a munkaerőpiacon, akkor is, ha az időráfordítással és némi stresszel jár. A tapasztalatok szerint ugyanis akár 40%-kal kevesebbet keres az, aki nem követi a változásokat. Jellemzően a cégek jobban hajlandóak megfizetni a kívülről érkezett szakembereket, mint a régi munkatársakat. Az álláskeresésben a felkészültség is kulcsfontosságú: közel harmadával nagyobb valószínűséggel vesznek fel a felvételi praktikákban járatos, az interjún jól szereplő jelentkezőt.
„A munkavállalók és a cégek közös érdeke, hogy a mindenki a személyének megfelelő legjobb állást találja meg. A dolgozó többet kereshet, a cég pedig jobb szakemberhez jut. Ezért munkatársaink közreműködésével országszerte ingyenes, egy hónapos karrier tanácsadó programot kezdünk, személyre szabott javaslatokkal, próbainterjúkkal.” - mondta Csákvári Róbert, a Work Force Személyzeti Tanácsadó ügyvezető igazgatója. A Work Force Karrier Road Show szeptember 7-én Kecskeméten indul, szeptember 14-én Zalaegerszegen; szeptember 21-én Miskolcon; szeptember 28-án Békéscsabán; október 5-én Budapesten; október 12-én Győrben; október 19-én Pécsett; fogadják az érdeklődőket, míg az utolsó állomás várhatóan október 26-án Debrecenben lesz. A résztvevők nem csupán próbainterjún mérhetik fel képességeiket, de az álláskereséssel, karrierrel kapcsolatos valamennyi tudnivalót, az álláspályázatokon való hatékony szereplés alapelveit, technikáit egyaránt megismerhetik. A munkaerőpiaci tájékozottság fejlesztésével lehetőség nyílik a sikeres önmenedzselésre, elhelyezkedésre és beilleszkedésre a leendő pozícióban. A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.
Kapcsolódó cikkek
- Egyetem és informatikai cég együttműködése Debrecenben
- Szoftvermérnöknek a legjobb lenni az Egyesült Államokban
- Diploma kell, a jegyek nem számítanak elhelyezkedéskor
- Legfontosabb tudnivalók a munkaidőkerethez kapcsolódó előírásokról
- Nem fontos a munkakeresés, ha fúj a szél
- Három ország átlagjövedelmeinek összehasonlítása
- Hálózati informatikai szakemberek elhelyezkedését elősegítő együttműködés
- Virágokkal a termelékenységért
- HR szoftver felhőből
- Legbiztosabb a még nem is létező szakma
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.