Microsoft Dynamics CRM Online

A Microsoft új innovatív megoldása CRM és ERP ügyfelei számára

forrás Prim Online, 2010. október 15. 13:50

A londoni Convergence 2010 Europe  rendezvényén Kirill Tatarinov, a Microsoft Üzleti Megoldások alelnöke bejelentette a cég Dynamics termékcsaládhoz kapcsolódó innovációs terveit. A Microsoft Dynamics ERP és a Microsoft Dynamics AX for Retail kiskereskedelmi láncoknak szánt megoldása Magyarországon várhatóan 2011. február 1-től lesz elérhető.

Londoni előadásában Tatarinov beszélt a Microsoft Dynamics AX kiskereskedelmi verziójának új piacokra való bevezetéséről, az ERP kétszintű megoldásáról valamint a Microsoft Dynamics NAV 2009 R2-ről. „A Microsoft Dynamics versenyképességét egyszerűsége, innovációs értéke, a felhasználói élmény valamint az elegáns, kompatibilitási problémáktól mentes architektúra biztosítja” – mondta Tatarinov. „A Microsoft Dynamics ERP és CRM megoldások felhőalapú vagy lokális rendszerekben használható fejlesztései jobb rálátást biztosítanak az üzleti folyamatokra, így pontosabb és hatékonyabb üzleti döntések születhetnek” – tette hozzá az alelnök.
A Dynamic Business-ről további információ az alábbi linken található: http://www.microsoft.com/presspass/presskits/dynamics/docs/DynamicBusinessWP.xps.

Új, hatékony megoldások Microsoft Dynamics CRM alapokon

A Microsoft Dynamics CRM 2011 – amelynek bétaverzióját a múlt hónapban mutatták be – intelligens megoldásaival növeli a szervezeten belüli és kívüli hatékonyságot. A Microsoft Dynamics CRM Online 40 piacon és 41 nyelven jelent meg.
A mai napon Tatarinov bejelentette a Microsoft Dynamics CRM Online várható promóciós árazását is, amely felhasználónként 34 dollár (31 euró) havi díjat jelent majd. Ez az ár az új ügyfelek számára 2011. június 30-ig érhető el, és a szolgáltatás első 12 hónapjában lesz érvényben. A promóció kiegészíti a partnereknek szóló, 2010 júliusában tett bejelentést, amelynek keretében a partnerek 40 százalékos kedvezménnyel juthatnak hozzá a Microsoft Dynamics CRM Online előfizetéseihez ugyanezen időszak alatt. A Microsoft Dynamics CRM 2011 és a Microsoft Dynamics CRM Online hivatalos termékindító rendezvényei 2011 januárjában kezdődnek.
A Microsoft Dynamics CRM megoldással kapcsolatos további információk a http://crm.dynamics.com és http://www.crm2011beta.com weboldalakon találhatók.

Globális ERP megoldások
A Microsoft Dynamics ERP bejelentése mellet Tatarinov 22 olyan új piacot nevezett meg, ahol a Microsoft Dynamics AX kiskereskedelmi verziója 2011. február 1-től elérhető lesz.
A tervezett piacok a következők: Ausztria, Belgium, Brazília, Kína, Cseh Köztársaság, Észtország, Magyarország, Izland, India, Izrael, Olaszország, Japán, Lettország, Litvánia, Lengyelország, Oroszország, Szaúd-Arábia, Spanyolország, Svédország, Svájc, Thaiföld és Törökország.
A Microsoft ezen felül bejelentette a Microsoft Dynamics ERP kétszintű felületének általános elérhetőségét is, ami felgyorsítja a Microsoft Dynamics AX különböző szintű használatát, valamint az SAP Business Suite bevezetését. A kétszintű ERP implementációs modell segíti a szervezeteket eltérő ERP megoldások konszolidációjában, lehetővé teszi az informatikai befektetések szabványosítását és racionalizálását, továbbá – a költséghatékony folyamatintegráció révén – javítja az üzleti dinamizmust. A kétszintű implementációs modellről további információk a következő link alatt találhatók: http://www.microsoft.com/presspass/presskits/dynamics/docs/TwoTierERP.xps. 

A Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 verzióhoz új fejlesztési funkciókat vezetettek be, amelyek a korábban megjelent frissítéshez kapcsolódnak. A termék 2010 decemberében lesz elérhető. Ezek az új funkciók jelentős termelékenységi javulást hoznak majd, megfelelő eszközöket biztosítva a megoldások fejlesztéséhez.
További információk a http://www.microsoft.com/dynamics/nav címen találhatók.

A Microsoft bejelentette továbbá, hogy a jelenleg elérhető Environmental Sustainability Dashboard for Microsoft Dynamics AX (környezeti fenntarthatósági dashboard) megkapta a Global Reporting Initiative (GRI) tanúsítványt, ami igazolja, hogy a GRI tartalom jelentése a tanulmányon belül megfelel a GRI szabványnak. Ez a tanúsítvány azt igazolja, hogy a Dashboard egyike annak a mindössze négy szoftveralkalmazásnak, amelyek elnyerték a GRI hitelesítését.

További információk a Dashboardról és előnyeiről egy új szakmai tanulmányban érhetők el: http://www.microsoft.com/presspass/presskits/dynamics/docs/SustainabilityWP.xps

A Microsoft Dynamics megoldásról bővebb tudnivalók az alábbi linkeken találhatók:
http://www.microsoft.com/dynamics http://twitter.com/msdynconv
http://www.microsoft.com/emea/presscentre/ConvergenceEurope/default.mspx
 

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással

A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.

2024. március 26. 19:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05