Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra
Az Apple bejelentette, hogy forradalmi mobilhirdetési hálózata, az iAd ez év decemberétől a brit és a francia piacon, 2011 januárjától pedig Németországban is megkezdi működését. Az iAd első európai hirdetői között található a L’Oréal, a Renault, a Louis Vuitton, a Nespresso, a Perrier, a Unilever, a Citi, az Evian, az LG Display, az AB InBev, a Turkish Airlines és az Absolute Radio. Az iAd júliusi, USA-beli indulása óta kínál új, hatékony módszert a hirdetőknek. A szolgáltatás révén az iPhone- és iPod touch felhasználók millióit érhetik el közvetlenül, kedvenc alkalmazásaikban. Az iAd a fejlesztőknek is komoly, új bevételi forrást jelent. A hálózat mindössze négy hónap alatt ügyfelei között tudhatta több mint felét annak a 25 vállalatnak, amelyek a legjelentősebb összeget költik reklámra az Egyesült Államokban. Az IDC piackutató előrejelzései szerint 2010-ben az iAd termeli a mobilfelületen megjelent hirdetésekből származó bevételek 21 százalékát az USA-ban.
Az iOS 4 operációs rendszerbe épített iAd szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a felhasználóknak ne kelljen kilépniük az éppen használt alkalmazásból, ha meg szeretnék tekinteni a hirdetéseket. Így például tovább nézhetik a videókat, folytathatják a játékot, és zökkenőmentesen tölthetnek le egy-egy alkalmazást vagy vásárolhatnak iTunes-tartalmat a hirdetéseken keresztül. A felhasználók átlagosan több mint 60 másodpercet töltenek el egy-egy hirdetés megtekintésével. Az iAd hirdetései a televíziós reklámok narratív jegyeit egyesítik a digitális hirdetések interaktív lehetőségeivel – ezzel alapjaiban nyitnak új utat a hirdetések terén. A hirdetők az advertising.apple.com weboldalon tájékozódhatnak a lehetőségekről. Az iAd hálózatához csatlakozó fejlesztők számos hirdetési formátumot építhetnek be könnyedén alkalmazásaikba, és szabványos, 60 százalékos részesedést kapnak az iAd bevételeiből az iTunes Connect szolgáltatáson keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Hamarosan az amerikai iPhone-rajongók is választhatnak szolgáltatót
- Reklámok közvetlenül a Twitter üzenetekben
- Apple blama: Sokan elaludtak Európában az iPhone miatt
- Beépített SIM-kártyára készül az Apple
- Itt vannak az első iPhone-reklámok
- Közel ötmillióan töltötték le a Skype-ot az iPhone-ra
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Ellenséges lépésként értékelte a Flash nélküli iPad-et az Adobe
- Megjelent az Opera Mini iPhone változata
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.