A zenepiac új lehetőségeit keresi a MIDEM
A háromnapos rendezvényt pódiumbeszélgetések, előadások és más események színesítik. Az idei MIDEM-et a "One event can change everything" (Egy esemény mindent megváltoztathat) címmel rendezik meg, bár hozzáértők kételkednek abban, hogy a jelmondatban foglaltak megvalósulhatnak. A vásáron a zeneipar mintegy nyolcezer képviselője - producerek, előadók - lesznek jelen. Kísérő konferenciát is rendeznek, ennek címe Zene a digitális korban lesz.
Az eseményre várják a Szellemi Tulajdon Világszervezetének (WIPO) főigazgatóját, Francis Gurryt, csakúgy, mint az Európai Bizottság belső piacáért felelős biztosát, Michel Barnier-t. Ott lesz a vásáron többek közt David Guetta francia dj, valamint Diane Warren Grammy-díjas szerző, akinek tollából az Aerosmith vagy Christina Aguilera slágerei is származnak. A klasszikus zene ezúttal külön napot kap, január 24-én a Monte-Carlói Filharmonikusok lépnek fel Jakov Kreizberg vezényletével.
Kapcsolódó cikkek
- iPhone és iPod dokkolók a Sonytól
- Elindult a magyar netezőkre hangolt online zenehallgatás
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- Letöltés nélküli zeneszolgáltatást indított a Sony
- Még mindig az Apple áruháza uralja a digitális zeneletöltési piacot
- 90 másodperc ingyen az iTunes-on
- Pénzzel támogatja a legális zeneletöltést a francia kormány
- Fix díjas letöltés az iTunes-on is?
- Sony TomTom navigációs AV rendszerek
- Zeneboltot nyit a Google karácsonyra
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.