Az interneten már látogatható az Égi Udvar
A SkyCourt ünnepélyes, hivatalos átadása március 18-ikán lesz, a megnyitót követő két napon – március 19-20-ikán – pedig a Budapest Airport megnyitja az épület kapuit minden érdeklődő számára. A weboldalon már most megtalálható a nyílt napok részletes programja, amely számtalan érdekességet tartogat a látogatók számára. Koncertek, táncelőadás és valódi sztárdömping várja mindazokat, akik a nyílt hétvégén felkeresik a SkyCourtot. Mindemellett természetesen érdemes lesz gyönyörködni az épületben és a hatalmas üvegfelületeknek köszönhető csodálatos kilátásban, amely közvetlenül a forgalmi előtérre, a repülőgépek „parkolójára” nyílik.
A weboldal bemutatja azt a több mint egy tucat üzletet is, amelyekben a SkyCourton át utazók híres hazai és nemzetközi márkás termékeket vásárolhatnak, köztük olyan neves magyar árukat, mint a Herendi porcelán, a Szamos marcipán, a tokaji aszú vagy a legendás magyar libamáj. E termékekből a nyílt hétvégére érkezők is kedvükre válogathatnak, hiszen az üzletek mindkét napon nyitva tartanak. Sőt, értékes nyeremények is várják mindazokat, akik az üzletekben vásárolnak.
Az élményterminálba látogatókat további meglepetések is várják. 14 értékes repülőjegyet nyerhetnek például azok, akik helyesen felelnek a repülőtérrel kapcsolatos kvíz kérdéseire. A kérdések természetesen csupa olyan érdekességre vonatkoznak, amelyekre a válasz az internetes oldalon is megtalálható.
Az új weboldal a nyereményjátékok részleteiről is pontos tájékoztatást nyújt, de megtalálhatók a website-on a repülőtér 2A és 2B termináljairól járatokat indító légitársaságok és a nyílt napokon szintén nyitva tartó éttermek és kávézók listái is.
Kapcsolódó cikkek
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Magyarországon is elindulhat a Google Street View szolgáltatás
- Szlogen- és logópályázattal indult el a KreaNod
- Egyre több színházjegyet vásárolnak az utolsó pillanatban
- Szemléletformáló internetes fejlesztés a mezőgazdasági adózásra
- Internetes adatbázis Peter Handke munkásságáról az Osztrák Nemzeti Könyvtártól
- MÁV-Start: több vonaton lesz elérhető az ingyenes internet
- Kelet-Európában is elérhető a rara.com digitális zeneszolgáltatása
- Webes kisalkalmazást indít a Puzzled by Policy
- Virtuális „check-in” alkalmazás a Lufthansától
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.