HWSW-konferencia annak, aki nemcsak nézi, hanem csinálja is a tévét
A televíziózás gyökeres átalakuláson megy ma keresztül, mind technológiai, mind tartalmi oldalról. De vajon ki lesz az, aki a változások útján felülemelkedik mindenkin, és egyáltalán, milyen lesz a jövő televíziója? Ezekre keresi a választ a BigScreen, a HWSW konferenciája.
Ki lesz az úr a nappaliban? Egyáltalán a nappali marad-e a televíziós (videós) műsorfogyasztás fő helyszíne? Ezek a kérdések foglalkoztatják ma a legélénkebben a tévés tartalomszolgáltatói ipar szereplőit, legyen szó tartalomtulajdonosról, műsorszóróról, vagy eszközgyártóról, megoldásszállítóról. A technológia ismét alapjaiban megváltoztatja a fogyasztói szokásokat, ahogy tette az okostelefonok megjelenésekor?
Kapcsolódó cikkek
- Amerikába mennek a legjobb startup-ok
- Open Source 2012 – Az innováció motorja
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Smartmobil '12 - A mobil az első!
- Evolution: egy új konferencia az online marketing legújabb eszközeiről
- Tavaly december végén 1,658 millió digitálistelevízió-előfizetés volt hazánkban
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day
- Feljövőben a digitális videótárak
- 70 millió forintos támogatás közösségi rádiók és televíziók számára
- ICT Day 2012: Stratégiához a technológiát
TV ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.