Nagy Kreatív Kikelet: siránkozás helyett pozitív példák
A Nagy Kreatív Nap hosszú évek óta minden tavasszal bemutatja, merre halad a kommunikációs ipar, melyek azok a trendek, amiket érdemes követni. Idén sem lesz másképpen: még frissebb, még üdítőbb gondolatok fiataloktól, azoknak, akik haladni akarnak.
Éppen ezért a Kreatív éves kommunikációs konferenciája most szándékosan nem arról szól, ami nincs, de lehetne, hanem arról, ami van és jó. A május 3-i Nagy Kreatív Kikelet négy jól elkülöníthető blokkra épül. Elsőként nemzetközi kommunikációs szakemberek mutatnak pozitív példákat, arról, hogyan érdemes reklám és médiaipari tanácsadói szolgáltatásokat működtetni.
A második tartalmi részben arról lesz szó milyen vizuális trendeket érdemes követni, ha webes és mobilos felületekre készítünk tartalmat, bemutatjuk a legfrissebb termék és csomagolásdizájn irányzatokat, valamit azt, hogy jelenleg hogyan gondolkodnak a filmesek, ha újszerűen szeretnének mozgóképpel üzenni.
A konferencia harmadik egysége a hazai kommunikációs ipar fiatal tehetségeit mutatja be. Milyenek lesznek az ügynökségek 10 év múlva? Mit jelent a márka 10 év múlva? Milyen médiát fogyasztunk 10 év múlva? Ezekre a kérdésekre ügynökségnél, vagy a médiában dolgozó 30 év alatti fiatalok mondják el a véleményüket.
A konferencia utolsó negyedében a Kitchen Budapesttel közösen olyan sikeres, kommunikációs iparhoz kapcsolódó vállalkozásokat mutatunk be, amelyek friss vállalkozásötletek elindításával képesek üzleti sikereket elérni itthon és külföldön.
A Nagy Kreatív Kikelet napján osztjuk ki a Hipnózis reklámverseny díjait is, az átadóról rövidesen külön cikkben tájékoztatjuk az érdeklődőket.
A részletes programot megnézheti itt!
Kapcsolódó cikkek
- Csehországban megugrott az internetes reklámok értéke februárban
- Mobilmarketing haladóknak
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Oszd meg, és reklámozz!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra
- Reklámok közvetlenül a Twitter üzenetekben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.