A világ minden táján elégedettek a vásárlók az ESET termékeivel
A díjnyertes biztonsági szoftvergyártó ESET ebben az évben ünnepli a pályafutása 25. évfordulóját. Japánban az ASCII General Research Institute (az ASCII Media Works tagja) által elvégzett fogyasztói elégedettségi kutatás során az ESET-et választották a legjobbnak. Termékeik a legnépszerűbbek a japán fogyasztói szegmens vásárlóinál: 12 kategórián belül 11-ben ők a legkeresettebbek. Az ESET különösen a power userek körében a legkedveltebb márka.
Az elégedettségfelmérés szerint az ESET termékek vezetnek Japánban
(ASCII General Research Institute)
Február végén végeztek egy felmérést az ASCII General Research megfigyelési csoportjának tagjai között, mely a Shukan hetilap, ASCII Dot PC, Mac People magazinok olvasói táborát foglalja magába. A felmérésben résztvevők az egyedi tulajdonságokat és a teljes termékekre vonatkozó benyomásukat is értékelték 0 (nagyon rossz) és 100 (nagyon jó) között.
De nemcsak a japán vásárlók ismerik el az ESET szakemberei által végzett munkát, azt a Gartner kutatása is alátámasztja. A biztonsági szoftverpiacból történő részesedést elemezve az előző év után újra az ESET lett az első, mint a világszinten a legnagyobb, növekedést elért biztonsági szoftvergyártó. A beszámoló 2012. március végén jelent meg, ebből kiderül, hogy az ESET 30,1 százalékos növekedést produkált.
A jelentés beszámol róla, hogy a biztonsági szoftverpiac a gazdasági válság, és az IT megszorítások ellenére továbbra is rugalmasan tud fejlődni. Mindamellett, hogy az Intel jelentős bevételt nyelt el a McAfee akvizíciót követően, a piac 7,5 százalékkal nőtt 2011-ben.
2011-ben az ESET és partnerei a világ minden táján azon dolgoztak, hogy új értékesítési csatornákat alakítsanak ki, amellyel az otthoni és a kisebb irodai felhasználók egyszerűbben juthatnak a termékekhez. Ezek a csatornák magukba foglalják az Apple üzleteket Észak-Amerikában, a Staples irodaszerüzletet, számos európai országban a Saturn-t és a Media Markt-ot, valamint a tízezres viszonteladói hálózatot.
A magyarországi kizárólagos disztribútornál a Sicontact Kft-nél is örömmel fogadták az ESET sikereiről szóló híreket.
- Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan terméket forgalmazhatunk, amely világszerte sikereket ér el, és mindenütt elégedettek vele a felhasználók – mondta Csiszér Béla, a Sicontact Kft. ügyvezetője.
Az ESET magasszintű védelmet nyújtó megoldásait már régóta elismerik a piacon. Az egyedi ThreatSense.NET technológia kiaknázásával minden ESET termék valós idejű védelmet nyújt a kémprogramok, vírusok és más fenyegetésekkel szemben, miközben nagyon kevés memória és CPU erőforrást használnak fel. 2011 óta az ESET termékek egy új felhő-alapú felismerési rendszerrel bővültek, az ESET LiveGrid-el, amely jelentősen megerősíti a felhasználó védelmét a még ismeretlen veszélyekkel szemben. Az ESET 2011-ben számottevő növekedést ért el a fogyasztói biztonsági piacon a díjnyertes ESET NOD32 Antivirus-sal, az ESET Smart Security-vel, a Machintos termékekre fejlesztett ESET Cyber Security-vel, valamint az ESET Mobile Security-vel (Windows Mobile, Symbian és Android platformokra fejlesztve).
Kapcsolódó cikkek
- Lopásgátlóval felszerelt ESET NOD32 Antivirus 6 és ESET Smart Security 6
- ESET: Böngészőn keresztül támadnak a vírusok!
- Az ESET új információi a Mac OS X-t támadó Flashback trójai kártevőről
- Negyedik hónapja stabilan vezet az Autorun
- Okostelefonokhoz az ESET Mobile Security a legkomplexebb védelmi rendszer
- Folytatódik az újabb Autorun korszak
- Aktualizálta Mac OS X-re írt szoftvereit az ESET
- Az ESET hetvennegyedszer is „százas”
- Autorun és Conficker újra az élen
- Új szervervédelmi csomagok az ESET-től
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.