A világ minden táján elégedettek a vásárlók az ESET termékeivel

forrás Prim Online, 2012. április 26. 15:15

A díjnyertes biztonsági szoftvergyártó ESET ebben az évben ünnepli a pályafutása 25. évfordulóját. Japánban az ASCII General Research Institute (az ASCII Media Works tagja) által elvégzett fogyasztói elégedettségi kutatás során az ESET-et választották a legjobbnak. Termékeik a legnépszerűbbek a japán fogyasztói szegmens vásárlóinál: 12 kategórián belül 11-ben ők a legkeresettebbek. Az ESET különösen a power userek körében a legkedveltebb márka.

- A japán vásárlók jól ismertek a magas elvárásaikról, ami a technológiai minőséget, a szolgáltatás és a technikai supportot illeti. Büszkék vagyunk rá, hogy már másodszor érdemeltük ki bizalmukat. Köszönet jár a japán partnerünknek, a Canon IT Solutions-nek, a vásárlóinknak és természetesen a  teljes ESET csapatnak világszerte. - nyilatkozta az ESET értékesítési és marketing igazgatója, Ignacio Sbampato.

Az elégedettségfelmérés szerint az ESET termékek vezetnek Japánban
(ASCII General Research Institute)


Február végén végeztek egy felmérést az ASCII General Research megfigyelési csoportjának  tagjai között, mely a Shukan hetilap, ASCII Dot PC, Mac People magazinok olvasói táborát foglalja magába. A felmérésben résztvevők az egyedi tulajdonságokat és a teljes termékekre vonatkozó benyomásukat is értékelték 0 (nagyon rossz) és 100 (nagyon jó) között.

De nemcsak a japán vásárlók ismerik el az ESET szakemberei által végzett munkát, azt a Gartner kutatása is alátámasztja. A biztonsági szoftverpiacból történő részesedést elemezve az előző év után újra az ESET lett az első, mint a világszinten a legnagyobb, növekedést elért biztonsági szoftvergyártó. A beszámoló 2012. március végén jelent meg, ebből kiderül, hogy az ESET 30,1 százalékos növekedést produkált.

A jelentés beszámol róla, hogy a biztonsági szoftverpiac a gazdasági válság, és az IT megszorítások ellenére továbbra is rugalmasan tud fejlődni. Mindamellett, hogy az Intel jelentős bevételt nyelt el a McAfee akvizíciót követően, a piac 7,5 százalékkal nőtt 2011-ben.

2011-ben az ESET és partnerei a világ minden táján azon dolgoztak, hogy új értékesítési csatornákat alakítsanak ki, amellyel az otthoni és a kisebb irodai felhasználók egyszerűbben juthatnak a termékekhez. Ezek a csatornák magukba foglalják az Apple üzleteket Észak-Amerikában, a Staples irodaszerüzletet, számos európai országban a Saturn-t és a Media Markt-ot, valamint a tízezres viszonteladói hálózatot.
A magyarországi kizárólagos disztribútornál a Sicontact Kft-nél is örömmel fogadták az ESET sikereiről szóló híreket.
- Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan terméket forgalmazhatunk, amely világszerte sikereket ér el, és mindenütt elégedettek vele a felhasználók – mondta Csiszér Béla, a Sicontact Kft. ügyvezetője.

Az ESET magasszintű védelmet nyújtó megoldásait már régóta elismerik a piacon. Az egyedi ThreatSense.NET technológia kiaknázásával minden ESET termék valós idejű védelmet nyújt a kémprogramok, vírusok és más fenyegetésekkel szemben, miközben nagyon kevés memória és CPU erőforrást használnak fel. 2011 óta az ESET termékek egy új felhő-alapú felismerési rendszerrel bővültek, az ESET LiveGrid-el, amely jelentősen megerősíti a felhasználó védelmét a még ismeretlen veszélyekkel szemben. Az ESET 2011-ben számottevő növekedést ért el a fogyasztói biztonsági piacon a díjnyertes ESET NOD32 Antivirus-sal, az ESET Smart Security-vel, a Machintos termékekre fejlesztett ESET Cyber Security-vel, valamint az ESET Mobile Security-vel (Windows Mobile, Symbian és Android platformokra fejlesztve).
 

Kulcsszavak: Eset NOD32 security vírus

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián

Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.

2024. március 20. 16:03

MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán

Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.

2024. március 12. 19:17

Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben

Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.

2024. március 8. 18:00

Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre

A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.

2024. március 6. 14:39

Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat

Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta. 

2024. február 14. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05