Együttműködik a Preferred Hotel Group és a Sixt
Stratégiai együttműködést kötött a Sixt, Németország vezető autókölcsönzője, valamint a Preferred Hotel Group, amely világszerte a legerősebb értékesítési partnere és marketing tanácsadója a független szállodáknak és üdülőkomplexumoknak. A megállapodást Regine Sixt és Thom Nulty, a Preferred üzleti kapcsolatokért felelős alelnöke írták alá abban a reményben, hogy az együttműködés tovább erősíti majd a két, a saját területén vezető társaság piaci pozícióit, és kölcsönös előnyöket jelent a Sixt Egyesült Államokbeli folyamatos bővülése kapcsán is.
A partnerkapcsolat számos kedvezményt jelent a Preferred Hotel Grouphoz tartozó szállodák számára, akik ezentúl a Six-tet promotálják választott autókölcsönzőjükként a vendégeik körében. A kedvezmények között van például, hogy a Preerred Hotel Group loyalty programjának az „I Prefer”-nek a tagjai automatikusan Sixt Gold Card tagokká is válnak, és anélkül is élvezhetik a klubtagság előnyeit, hogy teljesítenék a tagság alapvető feltételét, a legalább évente 5 alkalommal történő Sixt autóbérlést. Az I Prefer tagok 10% kedvezményt kapnak minden a Sixt-től történő autó- és tehergépjármű bérléskor, de a kedvezmény akár 20% is lehet a Sixt limuzin szolgáltatásának igénybevétele során. További vonzó előny, hogy a Sixt Platinum Card tulajdonosok tiszteletbeli Preferred Golf tagságot kaphatnak annak olyan előnyeit élvezve, mint például a két éjszakás tartózkodás egy Preferred Golf rezidencián, VIP szolgáltatásokkal, exkluzív ajánlatokkal és foglalási előnnyel 75, a világ legkülönbözőbb helyein megtalálható neves golf resortba. A Preferred Hotel Group pedig természetesen ezentúl a Sixtet részesíti előnyben, ha bármilyen esemény kapcsán vendégei számára limuzin- vagy shuttle szolgáltatást biztosít.
A Preferred Hotel Group a független nemzetközi szállodák vezető értékesítőjeként és marketing tanácsadójaként jelentős versenyelőnyt tud nyújtani a csoporthoz tartozó hotelek tulajdonosainak és üzemeltetőinek mind a márkaépítés mind pedig a gazdaságos üzemeltetés terén. A Preferred sales erőforrásai, integrált marketing megoldásai, globális kapcsolatrendszere, a sokcsatornás disztribúciós platform, amelyen egy igazán rugalmas foglalási rendszert működtet, valamint az a minőségbiztosítási rendszer és a rangos partnerkapcsolatok, amelyek jellemzik, óriási erőt biztosítanak a független szállodák és üdülőhelyek számára.
Kapcsolódó cikkek
- Átfogó szolgáltatási portfolió-fejlesztés a Xerox-nál
- A Sixt Magyarország a legjobb autókölcsönző
- Új irányítási struktúráról döntött a Magyar Telekom Igazgatósága
- Lemondott a Lenovo alapítója a cég anyavállalatának elnökségéről
- Százötvenhét százalékos eredménynövekedés a rEVOLUTION-nál
- A pénzügyi szektorban erősített a CDSYS
- Sixt-nyitás Elefántcsontparton
- Új TomTom Start 60 modell extra nagy, 6”-os képernyővel
- A Sixt QR-kódos technológiával gyorsítja az autókölcsönzést
- Az IFS felvásárolta a Metrix LLC-t
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.