Microsoft vállalatirányítási rendszer mikrovállalatoknak
A NAV Start annak köszönheti létét, hogy az LLP felismerte, a kis cégeknél (3-10 ERP felhasználó) a bevezetés és testreszabás idő- és költségigénye a standardizálás révén könnyedén leredukálható. Célszerűbb egy előre konfigurált rendszert telepíteni – állítják szakértők –, amely azonnali megoldást nyújt a kereskedelem, a pénzügy, a beszerzés és a készletgazdálkodás területeire, és lefedi a kis cégek elvárásainak 95 százalékát. Később pedig, amikor már megismerték és használják a rendszert, speciális kiegészítőkkel továbbfejleszthetik rendszerüket, ha akarják.
Az előre beállított funkciók az eddigi bevezetések tapasztalatai alapján készültek − hangoztatta a cégvezető. Az, hogy a szoftver előreparaméterezett, azt jelenti, hogy a magyar számviteli törvényben meghatározott számlakerettel rendelkezik és a különböző ügyletek könyvelési sablonjait, valamint az áfa könyveléséhez és bevallásához szükséges részleteket is előre beállították. Minden adott az azonnali készletkezeléshez, előállíthatók a magyar és angol nyelvű számlák. A mérleg, az eredménykimutatás, a raktárkészlet és a vevőkkel kapcsolatos pénzügyi adatok is rögtön lekérdezhetők.
A NAV Start része egy sokszor lepróbált és részletesen kidolgozott bevezetési módszertan, az alaprendszer így egyetlen hét alatt üzembe állítható, amelyben a felhasználók betanítása is benne van. Biztosak vagyunk benne − jelentette ki a vezető −, hogy ez a megoldás sokat tehet a hazai kisvállalkozások versenyképességéért.
Kapcsolódó cikkek
- Intelligensebb vállalatirányítás: a gyártóvállalatok vezetői léptek a leggyorsabban
- Átszabta ERP-rendszerét a Microsoft
- Könyvvizsgálóbarát szoftver lett a Microsoft Dynamics NAV
- Számítási felhőbe telepített IFS Applications megoldás világszinten elérhető szolgáltatásként a NEC-től
- Vállalatirányítás: nagyberuházás helyett kiszámítható költség
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Az LLP Hungary a Microsoft elit partnerei között
- A Microsoft bemutatta a Dynamics ERP-hez készült szoftver-interfész megoldását
- Magyarországon az SAP Business One 8.8
- SAP: bérelhető vállalatirányítási rendszer középvállalatoknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.