Az autóiparban erősít a Nokia
A Nokia Location & Commerce helymeghatározási szakértelmét kihasználva, számos piaci szereplő választotta a NAVTEQ térképeket újgenerációs információs és szórakoztató rendszereihez:
· az új Mercedes A-osztály navigációi NAVTEQ térképpel működnek majd;
· a Pioneer is a NAVTEQ térképet választotta utángyártott rendszereihez;
· a Volkswagen Csoport a NAVTEQ térképekkel erősíti új információs és szórakoztató rendszereit;
· a Hyundai információs és szórakoztató stratégiája is a NAVTEQ térképekre épül;
· a Garmin a Nokia’s Transit and Pedestrian Content megoldálst választotta az Urban Guidance szolgáltatás alapjául;
· a Volvo a Nokia Location Platform-ot használja teljes, globális térkép és helymeghatározó szolgáltatásához, melyet első adatkapcsolt navigációs rendszereiben alkalmaz.
A Nokia Location Platform (NLP) egyre nagyobb szerepet játszik az autóipari vállalatok és autógyártók jövőbeli terveiben. A közel 200 országot lefedő szolgáltatásával a Nokia Location Platform kiváló minőségű térképeket, helymeghatározást, útvonaltervezést és közlekedési információkat kínál, melyekkel partnerei nagyszerű helyalapú szolgáltatásokat kínálhatnak.
A NAVTEQ tapasztalatának köszönhetően a helyalapú tartalmak terén és a Nokia úttörő munkájának a mobil navigáció fejlesztésében, a Nokia Location & Commerce olyan erős és egyedülálló termékportfóliót fejlesztett ki, amely megfelel az autóipari partnerek elvárásainak.
Kapcsolódó cikkek
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Hétmilliárd eurót különítene el az EB a Galileo műholdas navigációs programra 2020-ig
- További régiókkal bővül az AppRadio és az iGO primo szolgáltatása
- Az iGO primo app már a Pioneer AppRadio-val is használható
- Új TomTom Start 60 modell extra nagy, 6”-os képernyővel
- Kína két navigációs műholdat lőtt fel egy rakétával
- E-útdíj elektronikus kapu vagy GPS megoldással
- Ingyenes, valós idejű forgalmi adatokkal egészült ki az iGO primo app
- E-útdíj: elektronikus kapu vagy GPS?
- Új navigációs technikával segítik az időseket a vezetésben
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB E-mobility a SMART márkájú villanyautót vásárlók otthonában kínál járműtöltési megoldást
A járművezetők régóta élhetnek azzal a lehetőséggel, hogy a járművüket már a vásárlás helyszínén testre szabhatják. Az új, prémium kategóriás, intelligens, teljesen elektromos hajtású SMART autómárkával ezt a választási lehetőséget és rugalmasságot most az otthoni töltő telepítésére is kiterjeszthetik, és az ABB E-mobility által nyújtott otthoni fulfillment (rendelésteljesítési) szolgáltatásnak köszönhetően könnyedén megszervezhetik a telepítést.
Átadták Magyarország legnagyobb autótöltő állomását
A Metrodom, a Smart Digital és a KIA közös Metrodom IN/Charge esemény keretében adta át Magyarország eddigi legnagyobb autótöltő állomását a Metrodom River mélygarázsában. A lakópark több ütemben fejlesztett töltési infrastruktúrája összesen 336 EV autó töltésére lesz képes világviszonylatban is kiemelkedő technológiai teljesítménnyel.
Erősödő partnerség a BMW-vel
Az Állam- és Jogtudományi Kar, valamint a Gazdaságtudományi Kar csatlakozásával bővült a BMW és a Debreceni Egyetem közötti stratégiai együttműködési megállapodás. A szerződésmódosítást kedden írták alá az egyetem és az autógyár vezetői.
A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
A Continental PremiumContact 7 abroncsa „Példás" minősítést nyert el a német Auto Bild szaklap által legutóbb közzétett teszten (24/03/07. szám), melyen 54 másik nyári autógumit vizsgáltak. A 205/55 R 16 méretű nyári modelleket egy VW Golf VIII-on tesztelték. Az Auto Bild szerkesztői értékelésükben a következőket írták a PremiumContact 7-ről: „Prémium futófelületi mintázat, példaértékű teljesítmény vizes és száraz úton egyaránt, a legrövidebb vizes és száraz féktávolság, jó futásteljesítmény". A Continental Uniroyal márkájú RainSport 5 abroncsa „kielégítő” minősítést kapott a vizes időjárási körülmények között tanúsított tulajdonságainak köszönhetően.
Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé
Figyelemre méltóan gyors változásoknak lehetünk tanúi manapság az autóiparban – gondoljunk akár a vezetéstámogató rendszerekre, az elektrifikációra vagy az újrafelhasználásra. Átalakulnak a vásárlási szokások is, az autószalonok helyett egyre többen vesznek járművet online. A generatív mesterséges intelligencia pedig várhatóan még több változást kényszerít ki. Az iparág saját versenyképességének fenntartásáért nagy figyelmet fordít a digitalizációra.