Telenor kampány a biciklizés népszerűsítéséért
6 kör a Föld körül kerékpáron a Telenor Kétkerék mobilalkalmazásával
Több mint 10 ezer felhasználó, összesen 29 ezer megtervezett útvonal, csak idén 11 ezer biciklivel megtett kilométer: egyre többen használják a Telenor által fejlesztetett Kétkerék kerékpáros navigációs mobilalkalmazást. A mobilszolgáltató most közösségimédia-kampányt indít a biztonságos biciklizés népszerűsítéséért.
A Kétkerék felhasználótábora folyamatosan növekszik, tavaly augusztus óta csaknem kétezer új kerékpáros regisztrált. Az alkalmazással már 237 ezer kilométernyi útvonalat terveztek a bringások, ezzel immár közel hatszor kerülhették volna meg a Földet, körülbelül 41 tonna széndioxid kibocsátásától kímélve meg a bolygót. Emellett a Kétkerék felhasználók által megtett út is egyre hosszabb: míg tavaly augusztusban a tervezett útvonalak átlagos hossza 7 km volt, ez az érték mostanra 8,2 km-re nőtt.
„Mi a Telenornál is sokan tekerünk, a Kétkerék app révén pedig egy hiánypótló alkalmazást biztosítunk az androidos okostelefont használó kerékpárosok számára. Most a tavasz beköszöntével a kerékpározás biztonságosabbá tételére fókuszálunk. „Biciklizz Okosan!” címen a közösségi oldalunkon kerékpáros biztonsági kvízt tölthetnek ki az internetezők. A gyors tudásfelmérést követően kerékpáros okostelefon-tartót nyerhetnek játékosaink, amivel teljesen kerek és biztonságos élménnyé válik az okostelefonok és a népszerű szabadidős sport összekapcsolása.” – mondta Egyed Gábor, a Telenor közösségi média szakértője.
Bár a kerékpárosokat érintő közlekedési balesetek túlnyomó többségét továbbra is autók és tehergépkocsik okozzák, a kerékpáros ütközések száma enyhe emelkedést mutatott az elmúlt években. 2006 óta több mint 10 százalékkal nőtt a biciklisek által okozott incidensek száma, és a kárvallottak jellemzően a kerékpárosok. Szerencsére minden második eset könnyebb sérüléssel jár, ugyanakkor a kevésbé fájdalmas incidensek terén egyértelmű növekedés tapasztalható. Az elővigyázatosság városon belül kiemelten fontos, hiszen a bringás balesetek 85%-a lakott területen belül történik.
A „Biciklizz Okosan!” kvíz elérhetősége:
https://www.facebook.com/telenorhungary/app_455430397865525
Kapcsolódó cikkek
- A Telenornál már előrendelhető a Samsung Galaxy S 4
- 150 ezer felett az appok száma a Windows Phone áruházban
- Smartmobil 2013: Dobd el a kulcscsomód, használd a mobilod!
- Telenor gyorsszerviz és Samsung-sarok az Árkád2-ben
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- Skype BlackBerry-n is
- A mobilinternetben élenjáró Telenor készen áll a további beruházásokra
- Okoslottó alkalmazás Androidra és iPhone-ra
- Korszerű informatikai megoldások a magyar labdarúgásnak
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...