Jövő héten lesz a 18. Média Hungary
Több mint 220 előadó várja az érdeklődőket május 14-15. között a 18. Média Hungary-n Siófokon, melynek idei mottója „Bárány báránynak farkasa”.
Idén 18 éves a Média Hungary, vagyis most már a nagykorú konferenciák sorába lépett. Az idei tematika is e köré épül, hiszen szinte egykorú a magyarországi plurális médiával. Sok minden történt azóta, változtak a technológiák, trendek, korszakokon vagyunk túl: ezek megvitatására különösen alkalmas a hazai médiapiac talán legnagyobb befolyású, évről évre több mint 1300 szakembert vonzó rendezvénye, amely végigkísérte a folyamatokat az elmúlt 18 évben.
A 18 évhez illően a szokásosnál sokkal sűrűbb, tartalmasabb program várja a résztvevőket, több mint 80 előadás, vita, fórum, és a külföldi előadók száma is igen jelentős (több mint 190). Csermely Ákos, a konferencia szervezője kiemelte: „A programot állítottunk össze abban a reményben, hogy minden résztvevőnk számára tudunk olyan témákat, szempontokat, ötleteket vagy máshol már bevált módszereket mutatni, amelyek a válság és a csökkenő bevételek mellett segíthetnek a megerősödésben”.
A programok mindkét napon négy teremben zajlanak majd, amelyek már előadók szerint, rövid összefoglalóval megtekinthetők, így mindenki előre megtervezheti, melyeken szeretne részt venni. Regisztrálni pedig az a hivatalos oldalon lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemle a Smartmobil ’13-on
- Üzletépítés videotechnológiával
- Híres ex-eBay vezető a Startup Undergroundon
- Nem csak startupokról szól az idei Startup Underground
- Kézben hordott hirdetések – XIII. Mfor Marketing Konferencia
- Sör vagy tej folyjon a tévéből?
- Infotér - Stratégiai együttműködést ajánlott Szijjártó Péter az infokommunikációs cégeknek
- E-kereskedelem 2.0.: Globál/Lokál? – avagy merre vannak még kiaknázatlan „e-lehetőségek”?
- Internet Hungary – A miniatürizálásé a jövő
- IVSZ MENTA konferencia: Kitekintés a változó világunkra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.