A Google és a Microsoft együtt fejleszt
Közösen dolgozik egy frissített YouTube alkalmazáson a két cégóriás, melynek köszönhetően a Windows Phone-osok sem lesznek kizárva a videónézésből.
A YouTube alkalmazásaiban is elindította hirdetéseket iOS és Android platformon, ám Windows Phone-on nem jelentek meg. A Google válaszul egy levélben jelezte a Microsoft felé, hogy megszűnteti és leállítja az alkalmazást, ha nem tesz valamit.
Ezután a Microsoft nyilvánosan elmondta, hogy boldog lenne, ha YouTube alkalmazásuk következő verziójában már a hirdetések is megjelenhetnének, de nem rendelkezik azokkal a technikai eszközökkel, amelyekkel a Google.
Ennek eredményeként dolgozik együtt jelenleg a két cég: együtt frissítik a Windows Phone YouTube alkalmazást. A következő hetekben már megjelenhet az új applikáció, amely felváltja a korábbit: a Windows Phone Store-ban is felváltja a korábbi verziót.
Ami jelenleg elérhető, az nem a legfrissebb változat, ugyanis a Google kérte őket, hogy legkésőbb május 22-éig távolítsák el az alkalmazást, helyette egy korábbi változat került fel, amely szintén nem támogatja a hirdetéseket.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft videóban figurázta ki a Google-t
- Odateszi magát a Google az I/O-n
- A Yahoo! ejtené a Microsoftot és a Google-lal akar szövetkezni
- iOS-en is elérhető a Google Now
- Megújult a YouTube iOS alkalmazása
- Új külsőt kapott a Google Play
- Megújult a Gmail iOS alkalmazása
- Németországban betilthatják a Google Térképet
- Frissíthető lesz a WP8 a Microsoft szerint
- A YouTube 8 éve
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.