Minden, ami fontos – egy szempillantás alatt

forrás: Prím Online, 2021. január 8. 10:57

A MediaMarktSaturn a dolgozóinak adott okostelefonok révén segíti az értékesítési csatornák zökkenőmentes integrációját, ami nem csak a vevők, hanem az alkalmazottak elégedettségét is jelentősen fokozza.

A termékinformációk megszerzése és összevetése csak egy mozdulat, a leltárellenőrzés valós időben megoldható, a műszaki áruházlánc árai a versenytársakéval azonnal, online összehasonlíthatók, a termékek közvetlenül házhoz szállíthatók – mindez úgy elintézhető, hogy közben a szaktanácsadók a vevővel beszélgetnek. Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai kereskedője az egész kontinensen, mind az ezer áruházában speciális okostelefonokkal látja el a dolgozóit, a vevőszolgálati feladatok és a belső kommunikáció megkönnyítésére. A telefonok segítségével minden szükséges információ megszerezhető az ügyfelek magas minőségű kiszolgálásához. A különleges kommunikációs appok a dolgozókkal folytatott, illetve a dolgozók között zajló belső kommunikációt is támogatják.

 

A MediaMarktSaturn ezzel a kezdeményezéssel újabb lépést tett az értékesítési csatornák digitalizálása felé vezető úton. A termékek, a szolgáltatások és a tanácsadás online és hagyományos biztosításán alapuló többcsatornás (omnichannel) stratégia kulcsfontosságú elemeként az új megoldás biztosítja az összes értékesítési és kommunikáció csatorna zökkenőmentes integrációját. A dolgozók számára biztosított okostelefonok jelentősen hozzájárulnak a belső kommunikáció hatékonyabbá tételéhez, ennek révén pedig a dolgozói és vevői elégedettség egyértelmű növeléséhez. 

 

 

„Az okostelefonokkal és a kimondottan rájuk szabott alkalmazásokkal áruházaink fontos lépést tesznek az értékesítési folyamatok digitalizálása felé. A kezdeményezés az omnichannel stratégiánk központi eleme” - hangsúlyozza Marius Lückemeyer, a MediaMarktSaturn csoport omnichannel stratégiáért felelős elnökhelyettese. „Ezekkel az eszközökkel áruházi dolgozóink számára folyamatos hozzáférést biztosítunk a vállalat digitális platformjához, miközben javítjuk a tanácsadás minőségét és növeljük vevőink elégedettségét.”

 

Az első visszajelzések a vevők és a dolgozók részéről egyértelműen kedvezőek, és azt mutatják, hogy egy okoseszköz valóban nagyon hasznos társ lehet. A dolgozói okostelefonok lelke a MyStore értékesítés-támogató alkalmazás, mellyel a felhasználó akár a polc mellett állva is rákereshet a termékinformációkra, összehasonlíthatja a gyártmányokat, ellenőrizheti, hogy az adott termék kapható-e online, a helyszínen, vagy a közeli áruházakban, megtekintheti a versenytársak árait, szükség esetén visszakeresheti a kuponokat és online rendeléseket adhat le. Mindezek révén az áruházak személyzete magabiztosan és a lehető leggyorsabban képes megadni a vevőknek az összes szükséges információt. Az online megrendelt termékek átvétele szintén digitális úton, optimalizált appok segítségével zajlik, így a korábbihoz képest a folyamat sokkal gyorsabbá és egyszerűbbé vált.  

 

A dolgozói okostelefonokat kísérleti jelleggel először 2019 novemberében, Hamburgban alkalmazták, és a megoldást mostanra az összes németországi áruházban sikeresen bevezették. A következő lépésben 2021 nyaráig a kezdeményezés kínálta különféle lehetőségeket az összes olyan európai országban hozzáférhetővé teszik, ahol a MediaMarktSaturn jelen van.

 

A MediaMarktSaturn dolgozói okostelefonjai számos lehetőséget kínálnak, de a vállalat ezzel nem áll meg a digitalizálás útján. Az intézkedéssel a vállalat annak a stratégiai célnak a megvalósításához is hozzájárult, melynek keretében folyamatosan fejleszti a minőséget és a szolgáltatásait. Európa fogyasztói elektronikára szakosodott piacvezető áruházlánca számára nyilvánvaló prioritás, hogy vevőinek minden értékesítési csatornán a lehető legjobb szolgáltatásokat nyújtsa. MediaMarktSaturn például nemrégiben lett az Apple hivatalos szervizpartnere, így az iPhone eszközök javítását képes azonnal, eredeti pótalkatrészek felhasználásával megoldani népszerű Okospult szolgáltatása keretében. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05