Elhárították a hibát a Gmailben
A Google tegnap megerősítette, hogy gondok merültek fel a Gmailnél: késtek az üzenetek, és a mellékletek letöltése is problémás volt. Mára sikerült orvosolni a problémát.
Tegnap több felhasználónál is előfordulhatott, hogy korábbi emailek érkeztek a Gmail postaládába, valamint az is előfordulhat, hogy az új emaileket nem kapták meg azonnal. A mellékletek feltöltésénél is érzékelhető volt, hogy valami nincs rendben. A Google tegnap úgy nyilatkozott, hogy valóban problémákat tapasztaltak a platformnál, amelyet már vizsgálnak.
Ezt azonban nem minden felhasználó tapasztalhatta, először csupán 0,024 százalékuknál, majd nagyjából a userek felénél jelentkezett. A Gmail szerviz oldalán olvashatjuk, hogy tegnap estére 50% alá csökkent ez a szám.
Ma hajnalban azt írták az oldalon, hogy tudták, hogy a problémát orvosolni kell, és munkatársak folyamatosan dolgoztak rajta. Az adatok alapján tegnap az üzenetek 29,1%-a érkezett meg késve a postaládákba, az átlagos késési idő pedig 2,6 másodperc volt, ám egyes leveleknél ez kitolódhatott.
Mostanra sikerült megoldani a problémát: az üzenetküldés és a mellékletek csatolása is már normálisan működik. Bár először már estére ígérték a hiba elhárítását, hajnalra sikerült csak teljesen megoldani.
A Gmail csapat tájékoztatta a felhasználókat, hogy ez a hiba egy funkciók működésére nem volt hatással.
Forrás: Google.com, Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Megújult Quickoffice Androidon és iOS-en
- Léon Foucault előtt tiszteleg a Google
- Vetélytársra akadt a Google?
- Hamarosan a Machu Picchut is feltérképezheti a Street View
- A világörökség bányája a Street View-on
- A Moto X gyáregysége a Google utcanézetén
- Jövőre nyit Google Glass alkalmazás áruháza
- A Nestlé csokijáról nevezik el az új Androidot
- A Yahoo forgalma megelőzte a Google-ét
- A Google többet tud rólad, mint az állam
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Átláthatóbb és zöldebb ellátási lánc: díjjal jutalmazták a Schneider Electric törekvéseit
A Schneider Electric magyarországi Global Supply Chain (GSC) és Engineering to Order (ETO) beszerzési csapatai különdíjban részesültek a Fenntartható Beszerzésért Díj idei átadóján. A vállalat „The Zero Carbon Project” nevű programja keretében a hazai üzemek kiemelt beszállítói átlagosan 50%-kal mérsékelték üvegházhatásúgáz-kibocsátásukat.
E-sport legendák a Hungexpón: indul a T-esport Bajnokság döntője!
November 15-16-án a budapesti Telekom PlayIT Show ad otthont a nemzetközi T-esport Bajnokság döntőjének. A sportág egyik legjelentősebb eseményén a hazai közönség is szurkolhat a magyar játékosoknak. A döntőt a Telekom fejlett hálózati infrastruktúrájának köszönhetően a helyszínen kiemelkedő minőségben lehet követni, és idén először a közvetítést lineáris televízión, a Telekom Good Game pop-up csatornán keresztül is elérhetik az érdeklődők.
Professzionális védőeszközök szabadtéri fotósoknak
A Sony örömmel mutatja be két új kiegészítőjét az Alpha fényképezőgépekhez. Az új kiegészítők teljes körű védelmet nyújtanak, és elsősorban azoknak a profi fotósoknak készültek, akik gyakran dolgoznak kedvezőtlen időjárási körülmények között, vagy nagy távolságokat tesznek meg szuper-telefotó Alpha objektívvel.
Ők formálják a jövő mérnökeit – Átadták a Pécsi Eszter Tanári Díjat
2025. november 11-én tíz, a matematika, fizika, kémia és informatika területén kiemelkedő munkát végző középiskolai tanár részesült a Pécsi Eszter Tanári Díjban, amelyet a BME mellett működő Pro Progressio Alapítvány hozott létre. A díj azoknak a pedagógusoknak szóló elismerés, akik tanítványaikat a műszaki és természettudományos pályák felé irányítják, valamint akiknek diákjai hazai és nemzetközi tanulmányi, illetve szakmai versenyeken is kimagasló eredményeket érnek el.
Megkopott a Black Friday fénye, de a költések tovább nőnek
Az utóbbi években a Black Friday már nem csupán egyetlen napot jelent novemberben, hanem több napig, sőt akár hetekig tartó akciósorozattá vált. A kereskedők folyamatosan kedvezményekkel bombázzák a vásárlókat, miközben a fogyasztók egyre kevésbé készülnek tudatosan erre az időszakra. A PwC Magyarország 2025-ös karácsonyi kutatása szerint a magyarok mindössze 17%-a tervez előre a Black Friday akciókra, míg 41% inkább a kínálat és a leárazások alapján dönt.

