Hazai ERP-felmérést készít az XAPT

forrás: Prím Online, 2013. szeptember 25. 10:04

Átfogó felmérést indított az XAPT, amelynek segítségével a vállalat reális képet szeretne kapni a vállalatirányítási rendszerek hazai elterjedtségéről, használatáról. A hiánypótló kutatás olyan területekre is kiterjed, amelyek nem tartoznak közvetlenül egy ERP megoldás hatáskörébe, de fontosak lehetnek a vállalati működés szempontjából.

A hazai központú, de a vállalatirányítási rendszerek területén világszinten jelenlévő XAPT egy online felmérés keretében szeretné feltérképezni a magyarországi ERP rendszerek használatával kapcsolatos szokásokat.

 

A vállalat többek között arra kíváncsi, hogy melyek a legelterjedtebb rendszerek, a telepített megoldások mennyi idő alatt, mekkora költséggel, illetve milyen mértékű testreszabással kerültek bevezetésre. A kifejezetten a felhasználókra koncentráló felméréssel az XAPT arra is keresi a választ, hogy egy ERP rendszer milyen módon könnyíti meg a munkavállalók életét, és a felhasználók mennyire elégedettek a vállalat szoftveres megoldásaival. Az XAPT a vállalatirányítási rendszerek mellett a vállalatok egyéb működési területeinek szoftveres lefedettségéről, illetve a várható informatikai fejlesztések irányáról is tájékozódni szeretne a kutatás során.


„Ezzel a kutatással nem csak a hazai vállalkozások ERP rendszerekkel kapcsolatos tapasztalatait szeretnénk felmérni, hanem az egyéb területek szoftveres lefedettségét és a felhőalapú megoldások iránti igényeket is fel szeretnénk térképezni” – nyilatkozta Ambrus Zsolt, az XAPT Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. „Az XAPT bátorítani szeretne minden hazai felhasználót a kérdőív kitöltésére, hogy pontos és átfogó képet kaphassunk a magyar informatikai viszonyokról.

A Nagy ERP Felmérés 2013 néven futó webes felületen zajló felmérés pár perc alatt kitölthető, a kutatás résztvevőinek a kérdőív kitöltése után az XAPT automatikusan elküldi a 25 legnépszerűbb rendszer listáját, így a válaszadó össze tudja hasonlítani saját felhasználói tapasztalatait másokéval.

A kérdőív az alábbi linken érhető el:
http://kerdoiv.erpvalasztas.hu/index.php
 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között

A Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felmérése szerint a koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban.

2021. május 10. 17:32

Ezek a brandek nyerték meg az internetezőket tavaly

A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online közösséget, szépségápolás kapcsán a fórumokon történt a legtöbb bejegyzés, a koronavírus hozta korlátozások miatt pedig megnövekedett az internetes párbeszéd az élelmiszerboltok körül. A magyar online közönség véleményét mérő Social Index 6 kategóriában, 338 márka kapcsán kutatta az internetezők véleményét. A SentiOne adatelemzésének alapját a 2020-as online említések mennyisége mellett azok minősége, és a kommentek érzelmi töltete adta. 

2021. május 10. 15:49

Kutatás mutat rá, hogy káosz uralkodik a magyar cégek marketingjében

A középvállalkozások mindössze hat százaléka tudta nagymértékben növelni a marketingtevékenységét 2020-ban, derül ki egy friss kutatásból. A felmérés arra is rávilágított, a cégek megszokás útján terveznek, ha terveznek egyáltalán és a többségnek nincs arra vonatkozó stratégiája, hogyan tudna tovább növekedni. Marozsák Szabolcs, a Clientfactory CEO-ja arról beszélt, tapasztalataik szerint csak a vállalkozók töredéke költi legalább bevételei 5 százalékát a marketingre, pedig egyetlen forint sem lenne kidobott pénz megfelelő előkészítés esetén.

2021. május 10. 13:44

Az online térbe tolódnak a nagy beszélgetések

A pandémia mindössze néhány hónap alatt átrendezte a kommunikációs szokásainkat: a mély, bensőséges beszélgetések sosem látott arányban terelődtek át a digitális csatornákra, a videóchat-használat egyenesen megduplázódott. Mint arra az NN Biztosító legutóbbi kutatása rávilágított, a többség nem mond le arról, hogy az élet fontos dolgait megbeszélhesse azokkal, akikkel átmenetileg nem találkozhat. Ehhez a megkérdezettek kétharmada a telefon mellett már az online lehetőségeket is kihasználja. 

2021. május 10. 12:16

A Facebook új fejlesztése: karszalag az AR eszközök vezérléséhez

Amikor egy olyan technológiában, mint a kibővített valóság ilyen mértékű növekedés tapasztalható, akkor egyértelművé válik, hogy óriási változást hoz majd életünkben és mindennapjaink részévé válik. 

2021. május 10. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35